آرشیو شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۱
سیاسی
۲۱

خبر

وزیر کشور: بستر نقش آفرینی مردم فراهم است

وزیر کشور با بیان اینکه دولت همه مسیرها را برای مشارکت مردم و نقش آفرینی آنان هموار کرده است، گفت: هم اکنون بستر نقش آفرینی مردم با درایت رهبری فراهم شده است. به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: نقش اصلی در اقتصاد، سرمایه های خرد و کلان مردم است که در این راستا باید با مشارکت فکری، بهره وری، تامین منابع، ارائه الگوی مصرف و همراهی آنان اقتصاد مقاومتی را پیش برد. وزیر کشور گفت: کشور با منابع نفتی اداره نمی شود و اگر قیمت نفت 100 دلار نیز باشد، تنها امور اجرایی کشور با این امر می گذرد. وی اظهار کرد: استان ها باید درخصوص اقتصاد مقاومتی با هم رقابت داشته باشند و میزان مشارکت مردم را بالاببرند. وزیر کشور افزود: هم اکنون دولت سه استان کشور را در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی برعهده من گذاشته است تا در این راستا اقدامات مناسبی به صورت پایلوت انجام دهیم که این امر در بقیه استان ها نیز اجرایی خواهد شد.

تکذیب یک ادعا درباره صندوق توسعه ملی

صندوق توسعه ملی اخبار غیررسمی در فضای مجازی مبنی بر طرح پیشنهاد مالی به برخی از اصحاب رسانه برای نگارش و انتشار مطالبی در حمایت از مقام های ارشد این صندوق را قویا تکذیب کرد. صندوق توسعه ملی در تکذیبیه خود که در پایگاه اینترنتی آن منتشر شده، آورده است: صندوق توسعه ملی همواره خود را متعهد به مسئولیت اجتماعی اش در انتشار رسمی اخبار و مطالب به منظور تنویر افکار عمومی دانسته و از هرگونه فضاسازی ها و افشاگری های غیررسمی در فضای رسانه ای مبرا بوده است.

برخی فعالان رسانه ای در فضای مجازی مدعی شده بودند، سید صفدرحسینی، به خبرنگاران پیشنهاد داده است در صورت حمایت رسانه ای، از حمایت ها و هدایای مادی وی بهره مند شوند.