آرشیو شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۱
فن آوری
۸

همه چیز در مورد دنیای خودرو

علی ماندگاری

اگر به دنیای خودرو علاقه مند هستید یا دوست دارید اطلاعات جامع و کاملی در مورد خودرو خود بدانید، بهتر است سری به سایت «اینفو کارز» بزنید. در این سایت به هر نوع اطلاعاتی که در مورد خودروها بخواهید براحتی دسترسی دارید به عنوان نمونه از معرفی جدیدترین خودروها گرفته تا آشنایی با مراکز تعمیرات خودرو، آگهی برای فروش و....

این سرویس با هدف برقراری ارتباط پایدار بین گروه های مختلف صنایع خودرو کار خود را شروع کرده است. از طریق این سرویس می‎توانید با تمامی فروشندگان، خریداران و ارائه کنندگان خدمات خودرو به شیوه آنلاین ارتباط داشته باشید. اگر تصمیم به خرید خودرو دارید می توانید با جست و جوی نام خودرو در سایت به اطلاعات جامع و کاملی در خصوص آن دست پیدا کنید و حتی از تجربه دیگر کاربرانی که از آن خودرو استفاده کرده اند نیز با خبر شوید. همچنین اگر قصد فروش خودرو خود را نیز دارید این سرویس شرایطی فراهم کرده تا براحتی آگهی فروش خودرو خود را منتشر کنید. البته در این سایت امکان آگهی در بخش هایی مانند تجهیزات و لوازم تزیینی خودرو، تعمیرات و سرویس خودرو، قطعات و لوازم یدکی، بیمه و ماشین های سنگین نیز دیده می شود.

دسترسی به اطلاعاتی در خصوص مراکز کرایه یا اجاره خودرو، معرفی مراکز امداد خودرو، نمایندگان انحصاری خودرو، انجمن و اتحادیه های خودرو و همچنین اعلام قیمت روز خودروها در بازار کشور از دیگر خدمات این سرویس است.

این سرویس امکانات جالب دیگری را نیز در اختیار کاربران خود می گذارد که از بین آنها می توان به نمایش ترافیک لحظه ای تهران، اصطلاحات فنی خودرو، نمایش محدوده طرح ترافیک، نقشه طرح زوج و فرد، نقشه ترافیکی کل کشور، استعلام خلافی خودرو و... نیز اشاره کرد. این سرویس برای دسترسی راحت تر کاربران به امکاناتش اپ مخصوص خود را نیز در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید وios گذاشته است. برای استفاده از امکانات www.infocars.ir باید در آن عضو شوید.