آرشیو شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۱
حوادث
۱۷

دستگیری 15 پسر و دختر درمیهمانی باغ ویلایی

گروه حوادث /دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از دستگیری 15 دختر و پسر که در شب قدر میهمانی مختلط برگزار کرده بودند خبر داد. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حیدر فتاحی گفت: متاسفانه در آستانه شب های قدر تعدادی پسر و دختر بدون داشتن نسبت خانوادگی در باغ ویلایی، مراسم لهو و لعب برگزار کردند.

وی افزود: تعدادی از این افراد مشروبات الکلی مصرف کرده بودند که با گزارش ضابطان به دستگاه قضایی، دستور ویژه برخورد قاطع با این هنجارشکنان صادر شد و پیرو آن تمام متهمان دستگیر شدند که پرونده آنها در حال رسیدگی است.فتاحی در خصوص سن و تعداد متهمان گفت: 15 متهم با میانگین سنی 25 تا 35 سال دستگیر شدند که متاسفانه این نشان از نبود نظارت برخی خانواده ها برعملکرد و رفتار های فرزندانشان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: متاسفانه صاحب این باغ ویلادر خارج از کشور حضور دارد و این محل را به صورت اجاره در اختیار افراد قرار داده و آنها با برپایی این گونه مراسم، دختران و پسران را به این محل می آوردند و با توجه به معماری این محل و وجود استخر، محوطه باز، چندین سوئیت مجزا و... آشکار شد که این ویلابرای برپایی این گونه مراسم ساخته شده است.وی در خصوص مجازات این افراد گفت: متهمان به خاطر مصرف مشروبات الکلی با مجازات حد روبه رو می شوند؛ اما در صورت اثبات در مورد روابط نامشروع، شلاق، زندان و... را در پیش رو دارند.

فتاحی تصریح کرد: برخی از این افراد از مصادیق بارز شبیخون و تهاجم فرهنگی هستند و به سهولت اعتقادات را زیر پا می گذارند و بدون هیچ گونه رابطه نسبی و سببی با نامحرمان در یک مکان جمع می شوند و به قانون شکنی اقدام و همچنین وجدان عمومی را جریحه دار می کنند.