آرشیو پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۹
جام ورزشی
۹

درگوشی

شنیده می شود دادگاه برای آزادی موقت مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال، درخواست وثیقه 500 میلیون تومانی کرده است. البته او اعلام کرده چنین وثیقه ای ندارد. به این ترتیب او باید زمان بیشتری در اوین بماند.

شنیده می شود دو لژیونر تیم ملی با مهدی طارمی در ترکیه تماس گرفته و به او گفته اند بهترین تصمیم را با جدایی از پرسپولیس گرفته و به اروپا رفته است.

شنیده می شود تست های پزشکی که در ایفمارک گرفته شده با اعتراض شدید یکی از مربیان لیگ برتری روبه رو شده است. قرار بود از بازیکنان تست های ساده گرفته شود، ولی این تست ها به قدری سنگین بوده که باعث ضعف شدید چند بازیکن آن تیم شده است. مربی لیگ برتری هم بشدت به پزشک باشگاه اعتراض کرده و گفته چرا اجازه دادند در فصل بدنسازی چنین تست های سنگینی از بازیکنان بگیرند.

شنیده می شود با وجود شکایت پرسپولیسی ها از کنعانی زادگان، استقلالی ها اصلانگران وضعیت مدافع جدید خود نیستند و می گویند شکایت این باشگاه درباره او هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. قرمزها می گویند این بازیکن با آنها قرارداد داشته، ولی سازمان لیگ برعکس این موضوع را می گوید.

شنیده می شود یکی از بازیکنان استقلال که با 30 دقیقه تاخیر سر تمرین رفت با برخورد علیرضا منصوریان مواجه شد؛ به طوری که منصوریان با وساطت یکی دو نفر به این بازیکن اجازه تمرین داد.