آرشیو یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۸۲
اخبار کشور
۳

بیانیه نیروی دریایی سپاه بمناسبت سالگرد حمله به ایرباس 655

جنایات وقیحانه آمریکااز حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای بمناسبت سالگرد حمله به ایرباس 655 تاکید کرد: جنایات وقیحانه و بی شرمانه آمریکا از حافظه تاریخی ملت ایران پاک شدنی نیست.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد جنایت آمریکا در حمله ناو جنگی وینسنس به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تقویم انقلاب اسلامی که ورق می خورد، هیچ صفحه ای نیست که مشحون از جنایات بی واسطه و بلاواسطه یک جریان جنایتکار شناخته شده موسوم به آمریکا نباشد. از همان لحظه ای که با وقوع انقلاب اسلامی اطمینان پیدا می کند که پایگاهی به نام ایران را از کف داده است، این کشور و ملت را به جرم استقلال خواهی و سلطه ناپذیری، آماج جنایت آلوده ترین اقدامات خود قرار می دهد که ابعاد و ارقام این جنایات، در حافظه و تاریخ پرفراز و نشیب این دیار حک شده و از یاد نخواهد رفت.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: در سیاهه اقدامات ضدبشری آمریکا، جنایات ضد ایرانی آنها از جمله حمله ناو جنگی وینسنس به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در 12 تیرماه سال 67 هیچ تردیدی باقی نگذاشت که حاکمان کاخ سفید برای نیل به اهداف و مقاصد شیطانی خود، بی هیچ دغدغه و توجهی به بدیهی ترین اصول انسانی و حق و حقوق بشر، از هیچ جنایتی حتی قربانی ساختن زنان و کودکان بیگناه فروگذار نمی کنند چنانچه در جنگ های جهانی و جنگ ویتنام و واقعه هیروشیما و ناکازاکی از ارتکاب هیچ جنایتی ابا و اجتناب نکردند.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: امروز نیز کمتر کسی است به این حقیقت پی نبرده باشد که پشت پرده جنایاتی که در سطح منطقه و علیه ملت های مظلوم و بی دفاع فلسطین، عراق، سوریه، یمن، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی آفریده می شود حاکمان دولت شرور و بی صداقت آمریکا قرار دارند. اما در عین حال آنها در تلاش هستند با جریان سازی های رسانه ای هدفمند، این واقعیت انکار ناپذیر و خباثت های بی پایان را مخدوش و با آرایش و بزک، آن را به صورت وارونه و معکوس به افکار عمومی جهانیان القا کرده و خود را به مدافع حقوق بشر و پرچمدار مبارزه با تروریسم معرفی کنند.