آرشیو یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۸۲
حوادث - اخبار کشور
۱۱

در ایام عید فطر انجام می شود

توقیف 72 ساعته خودروی خاطیان جاده ای

معاون اجتماعی و فرهنگ نیروی انتظامی گفت: خودروی خاطیانی که در ایام عید سعید فطر دو تخلف همزمان را در جاده های کشور مرتکب شوند 72 ساعت توقیف می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عین اله جهانی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده با دیگر دستگاه های ذیربط، در ایام تعطیلات عید سعید فطر، پلیس با تمام امکانات در همه جاده ها بویژه مسیرهای پرازدحام مسافری حضور خواهد داشت.

وی اظهار داشت: پلیس به طور جدی با تخلفات حادثه ساز از جمله سبقت و سرعت غیرمجاز و حرکت درحاشیه خاکی راه ها که جزو خطوط قرمز به شمار می آید برخورد خواهد کرد.

جهانی به رانندگان توصیه کرد با آرامش و اطلاعات کافی از مسیرهای جاده ای و رسیدگی کامل به وسیله نقلیه به سفر بروند و جاده و طول سفر را جزیی از سفر بدانند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ناجا با تاکید بر اینکه توزیع سفر، داشتن برنامه ریزی و در دست داشتن امکانات لازم در طول سفر می تواند سفر خوشی را رقم بزند از شهروندان خواست تا به خطوط قرمز پلیس توجه کافی داشته باشند و با پلیس همکاری کنند.

وی از مسافران خواست تا پیش از سفر، از طریق تماس با شماره 120 یا 88255555 یا سایت راهور 120 اطلاعات لازم جاده ای را کسب کنند.