آرشیو دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۸۳
ورزشی
۹
گفت و گو

ملی پوش تیراندازی کشورمان تاکید کرد

رقبای المپیکی باور نمی کنند کمبود فشنگ داریم

ملی پوش تیراندازی کشورمان می گوید با نتایج خوبی که نمایندگان ایران در تورنمنت فرانسه گرفتند، رقبا باور نمی کردند ما کمبود فشنگ داریم و نسبت به آنها خیلی کمتر تمرین می کنیم. گزیده ای از تازه ترین صحبت های نجمه خدمتی در ادامه می آید:

اردوی خوبی را در هانوفر پشت سر گذاشتیم. در تورنمنت فرانسه نیز عملکرد قابل قبولی داشتیم. البته به دلیل اینکه با تاخیر به فرانسه اعزام شدیم کار برای ما سخت شد و تمرین رسمی همچون رقبا نداشتیم. حریفان زودتر از ما به کمپ مسابقه رسیدند و با فضای مسابقات آشنا شدند اما ما قبل از سفر استرس اعزام داشتیم و حتی اعلام کردند که سفر کنسل شده است.

در بخش سه وضعیت نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. تیراندازان المپیکی دیگر کشورها باور نمی کنند که ما با کمبود فشنگ مواجه هستیم زیرا در هر دو روز مسابقات سه وضعیت فینالیست داشتیم و من در روز اول به مدال طلارسیدم.

بین من و الهه احمدی یک نفر در تفنگ سه وضعیت المپیک شلیک می کند. تمام تلاشم را می کنم که در هر دو ماده بادی و خفیف نماینده ایران باشم.

امیدوارم شرایط فراهم شود و ما باز به هانوفر اعزام شویم و تمرینات را در آنجا پیگیری کنیم. شرایط کشور آلمان برای تمرین کاملامتفاوت است. آنجا به راحتی فشنگ تهیه می کنیم و حتی می توانیم فشنگ ها را پیش از خرید تست کنیم. آلمان یکی از بهترین های دنیا در ساخت سلاح ورزشی است. در هانوفر مشکل تجهیز سلاح نیز نداریم.

این چند روزی که به ایران برگشتیم و استراحت کردیم خوب بود و به این استراحت نیاز داشتیم. از روزهای آینده تمرینات سخت خودمان را در هانوفر آغاز می کنیم و تا المپیک فشرده تمرین خواهیم کرد. امیدوارم المپیک روز نماینده های ایران باشد و بتوانیم اولین مدال تیراندازی را کسب کنیم. تیراندازی تفنگ بادی اولین مسابقه المپیک است و می توانیم شروع خوبی در المپیک داشته باشیم. رقبای قدرتمندی داریم و کار سخت است اما موفقیت دور از انتظار نیست.