آرشیو سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۴
فن آوری
۸

خبر

واگذاری مجوز برگزاری «الکامپ> به سازمان نصر

مجوز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیکی (الکامپ) برای دومین سال پیاپی به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای (نصر) صادر شد.به گزارش «ایران»،ناصر علی سعادت رئیس سازمان نصر با اعلام این خبر افزود: قول مساعد رئیس شرکت سهامی نمایشگاه ها در مراسم اختتامیه نمایشگاه الکامپ سال گذشته، مبنی بر واگذاری مجوز الکامپ بیست و دوم به نام سازمان با برگزاری جلسات متعدد محقق شد و مجوز نمایشگاه الکامپ برای دومین سال پیاپی به نام سازمان نصر صادر شد.سعادت با اشاره به اینکه اقدام ها و برنامه ریزی برای حضور شرکت های قدرتمند داخلی و خارجی در الکامپ بیست و دوم از مدت ها پیش آغازشده است، افزود: در تلاش هستیم تا ظرفیت بین المللی الکامپ را در این دوره به نمایش بگذاریم. تاکنون شرکت های خارجی بسیاری برای حضور در نمایشگاه الکامپ اعلام آمادگی کردند و همچنان در حال مذاکره برای جذب مشارکت بیشتری هستیم.

تیم روبات های انسان نمای امیرکبیر سوم جهان شد

تیم روبات های انسان نمای دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شکست تیم آلمان به مقام سوم لیگ روبات های انسان نمای سایز نوجوان مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان دست یافت.به گزارش «ایران»، سرپرست تیم های ربوکاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مصاف تیم آلمان رفت و توانست با شکست این تیم پرقدرت به عنوان سوم این دوره از مسابقات دست یابد. سروش صادق نژاد افزود: تیم روبات های انسان نمای سایز نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر که پیش از این در رقابت های فنی این دوره از مسابقات که با حضور تیم هایی از کشورهای آلمان، تایوان و برزیل برگزار شد، عنوان اول را به دست آورد.

جایزه یک میلیارد تومانی اپراتور اول

اپراتور اول تلفن همراه کشور به پاس همراهی مشترکین خود، هر ماه 5 جایزه 200میلیون تومانی به قید قرعه اهدا می کند.به گزارش «ایران»، همراه اول در قالب طرح «جایزه بزرگ همراهی» و با شعار «این همراهی میلیاردها می ارزه!»، هر ماه 5 جایزه 200 میلیون تومانی و درمجموع یک میلیارد تومان به قید قرعه به 5نفر از مشترکین خود اهدا می کند. البته مشترکین برای شرکت در این طرح نیاز به ثبت نام و فعالسازی ندارند.