آرشیو سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۴
ایران زمین
۱۹

روی خط خبر

عقد قرارداد دریافت تسهیلات با واحد های تولیدی در گلستان

خبرنگار ایران – گلستان/ 15 واحد تولیدی نیمه فعال و راکد استان گلستان با عقد قرارداد از بانک های عامل تسهیلات حمایتی دریافت کردند.

«حسن صادقلو»، استاندار گلستان اظهار داشت: تاکنون 317 واحد صنعتی و تولیدی گلستان با پیشرفت 60 تا 80 درصد برای دریافت تسهیلات رونق تولید در استان شناسایی شدند.

از این تعداد 281 واحد موفق شدند شرایط دریافت تسهیلات را به دست آورند و در این کارگروه طرح های آنها مصوب شده تا از این تسهیلات استفاده کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به استقبال واحدهای تولیدی استان وظرفیت های لازم امکان افزایش این تعداد به 400 واحد وجود دارد. این تسهیلات با یارانه به تولیدکنندگان پرداخت می شود، در واقع 5 درصد یارانه از تسهیلات به متقاضیان داده می شود. در این طرح دستگاه های نظارتی بر روند اجرایی شدن تسهیلات نظارت می کنند.

آغاز به کار ادارات مهران با 2ساعت تاخیر

ادارات شهرستان مهران در استان ایلام در روز دوشنبه به دلیل غلظت ذرات گرد و غبار در هوای منطقه کار خود را با دو ساعت تاخیر آغاز کردند.

«مراد ناصری» فرماندار مهران در گفت و گو با مهر تصریح کرد: توده جدید گرد و غبار که از روز دوشنبه وارد فضای استان شده بود با غلظت بیشتری در شهر مرزی مهران مشاهده می شود.

به منظور رفاه حال مردم و بویژه کارکنان دستگاه های اجرایی و با توجه به گرمای هوا و قرار گرفتن در ایام ماه مبارک رمضان این تصمیم برای جلوگیری از بروز مشکل و بیماری در میان مردم و کارکنان اتخاذ شد.