آرشیو سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۰۱
ورزش
۱۱

گوناگون

اردوی استقلال درارمنستان

تیم استقلال برای برگزاری اردوی 12 روزه دیروز راهی ارمنستان شد.برگزاری اردوی آمادگی و انجام دیدارهای تدارکاتی در یکی از کمپ های این کشور، در دستور کار تیم استقلال قرار دارد.

فخرالدینی به نفت پیوست

بازیکن پیشین تیم استقلال با عقد قراردادی به تیم نفت تهران پیوست. فخرالدینی دیروز قرارداد خود را با تیم نفت به امضا رساند تا فصل آینده با لباس این تیم وارد مسابقات شود.

جدال تماشایی رونالدو با بیل

تیم های فوتبال پرتغال و ولز چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا به مصاف یکدیگر می روند.

دراین مصاف، دوبازیکن گرانقیمت رئال مادرید مقابل هم به میدان می روند. رونالدو مهاجم تیم پرتغال درحالی برابر گرت بیل هم تیمی ولزی خود در نیمه نهایی یورو قرارمی گیرد که پیروزی در این مسابقه می تواند به شهرت واعتبار یکی ازآن دو بینجامد.

تیموریان با ماشین سازی بست

آندرانیک تیموریان که مسئولان پیکان طی هفته های گذشته منتظر پاسخ وی بودند دیروز رسما به تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پیوست.این بازیکن با قراردادی یک ساله به عضویت تیم تبریزی درآمد.

کی روش مرداد ماه بازمی گردد

سرمربی تیم ملی ایران با پایان مرخصی 6 هفته ای خود اواسط مرداد به ایران بازمی گردد. کی روش پس ازاینکه برنامه های تیم ملی لغو شد، به منظور سپری کردن دوران مرخصی راهی کشورش شد.

باقری با پرسپولیس امضا کرد

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که همراه این تیم به اردوی اوکراین نرفته بود دیروز قراردادش را با سرخپوشان امضا کرد.طی توافقات صورت گرفته مدت قرارداد باقری با پرسپولیس دو ساله خواهد بود.

گلزن آلمانی به یورو نمی رسد

ماریو گومز مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان بعد از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در دیدار برابر ایتالیا، نمی تواند تیمش را درادامه مسابقات جام ملتهای اروپا یورو همراهی کند.

پایانی خوش برای والیبال

تیم ملی والیبال ایران درآخرین بازی خود در رقابتهای گروهی لیگ جهانی 2016 به مصاف آرژانتین رفت و در جدالی دشوار با شاگردان ولاسکو به سختی پیروز شد تا پایانی خوش برای خود رقم بزند.ایران با این پیروزی تعداد بردهای خود را در لیگ جهانی به عدد 4 رساند تا با 5 شکست و 9 امتیاز در رده هفتم مسابقات بایستد.