آرشیو شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۶۲۵
حوادث
۱۳

پنج قاره

کارگران اخراجی کارگر جدید را کشتند

سارقانی که از کارگران اخراجی یک رستوران بودند برای دزدی به آنجا رفتند و با دیدن کارگر جدید وی را به قتل رساندند. تیلر فریلوکس، 21ساله که در رستورانی در لوئیزیانا کار می کرد به دلیل ضربات پیاپی چاقو روی گردن، سر و قفسه سینه اش جانش را از دست داد. کارگران سابق این رستوران به جرم قتل از نوع درجه یک بازداشت و متهم شناخته شدند. همه بازداشت شدگان در حال بازجویی شدن هستند و قرار است برای محاکمه به دادگاه فرستاده شوند.

اولین دیدار پس از قهر با قتل پایان یافت

پسر انگلیسی که چهار سال تمام با پدرش صحبت نمی کرد، در اولین برخورد با پدر، او را کشت. مارک انگلیش 53ساله که چهار سال در آرزوی دیدن فرزندش بود که پس از مشاجره ای، دیگر او را ندیده بود، تصمیم گرفت دیداری ترتیب دهد که پسرش انگلیش 25ساله را دوباره ببیند. زمان زیادی از ملاقات آنها نگذشته بود که دوباره مشاجره آنها از سر گرفته شد و پسر مشتی را به پدرش زد که به دهان او برخورد کرد. پدر به بیمارستان انتقال یافت و کمتر از 24 ساعت در کما ماند و پس از آن جانش را از دست داد. درحال حاضر پسر در بازداشت به سر می برد.

قاتل بی خانمان، دانش آموز بی گناه را کشت

مردی بی خانمان دانش آموزی را به قتل رساند و جنازه اش را در رودخانه انداخت. پلیس ایتالیا جنازه «بو سامونز» دانش آموز 19ساله ایتالیایی را از رودخانه تیمبر در رم پیدا کرد. پس از آن پلیس درباره این قتل ماسیمو گالیوتو 40ساله کارتن خواب را دستگیر کرد. قاتل به جرم قتل از نوع درجه یک بازداشت شده است. پس از بررسی مدارک مشخص شد قاتل 1،700 دلار از کارت بانکی مقتول برداشت کرده بود. هنگامی که برادر مقتول با او تماس می گیرد و خبری از وی به دست نمی آورد، با نیروهای پلیس تماس می گیرد و پلیس هم لباس ها و کیف او را در بین درختان جنگل پیدا می کند که با پیدا کردن سرنخ هایی به جسدی که در رودخانه بود می رسد.