آرشیو شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۶۲۵
ورزش
۱۸

فوتبال

کلاتنبرگ داور فینال یورو 2016 شد

داور انگلیسی، دیدار نهایی یورو 2016 فرانسه را قضاوت خواهد کرد. مارک کلاتنبرگ به عنوان داور دیدار فینال یورو 2016 انتخاب شد. کلاتنبرگ در سال جاری فینال لیگ قهرمانان اروپا و دیدار نهایی جام حذفی انگلیس را قضاوت کرده بود. فینال یورو فردا شب در ساعت 23:30 بین فرانسه و پرتغال برگزار خواهد شد.

پپه به فینال می رسد

مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار نهایی یورو 2016 برابر فرانسه به میدان خواهد رفت. پپه دیروز در تمرینات پرتغال شرکت کرد و یکشنبه در دیدار فینال یورو 2016 برابر فرانسه به میدان خواهد رفت. مدافع رئال مادرید بدون هیچ مشکلی تمرین کرد. او به خاطر آسیب دیدگی در بازی با لهستان، دیدار نیمه نهایی یورو برابر ولز را از دست داده بود اما در دیدار پایانی یورو مقابل فرانسه در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت.

شروع تمرینات نفت زیر نظر دایی

سرمربی گری نفت تهران به علی دایی رسید. پس از اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال با حضور افشین پیروانی، مدیر تیم ملی، در باشگاه نفت مخالفت کردند؛ مدیران این باشگاه تهرانی علی دایی را به عنوان سرمربی جدیدشان برگزیدند. تمرینات نفت با حضور دایی چند روزی است که شروع شده است. دایی درباره آخرین وضعیت نفت گفت: «فرصت زیادی تا آغاز بازی های لیگ برتر نمانده و باید تلاش کنیم در همین چند روز شرایط بدنی و کار فنی تیم را بهبود بخشیم. هم اکنون بازیکنان خوبی در تیم نفت تهران حضور دارند و در پست هایی که ضعف داریم نیز به دنبال جذب بازیکنان ایرانی خواهیم بود. اگر نتوانیم این مهره های کارساز را جذب کنیم حتما به سراغ بازیکنان خارجی می رویم». دایی در پانزدهمین دوره لیگ برتر، هدایت صبای قم را به عهده داشت که پس از حضور مالکان جدید این باشگاه از این تیم جدا شد.