آرشیو شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۸۴
ورزش - جهان
۱۱

رونالدو برنده دوئل رئالی ها

کریستیانو رونالدو در اولین بازی نیمه نهایی باید در برابر گرت بیل قرار می گرفت. شایعات بسیاری درباره رابطه نه چندان دوستانه این دو نفر در رئال مادرید وجود داشت؛ اما همه دیدند که این شایعات صحت ندارد. در یک سو گرت بیل و ولز بود و در سوی دیگر رونالدو و پهپه.

شاید این بدترین یوروی تاریخ بود که جدول آن به این صورت ناعادلانه تنظیم شده بود. تورنمنتی که اسپانیا و ایتالیا در آن قربانی شده بودند تا پرتغال که در گروه خود سوم شده بود و تا نیمه نهایی در وقت قانونی هیچ مسابقه ای برنده نشده بود، همراه ولز به نیمه نهایی برسند. در هر حال پرتغال تیم برتر بازی نیمه نهایی بود. دیداری که با دو گل رونالدو (50) و نانی (53) به سود پرتغال به پایان رسید تا رونالدو بهترین بازیکن این دیدار شود. پرتغال با برتری دو بر صفر راهی فینال یورو 2016 شد تا رونالدو برنده دوئل رئالی ها باشد.

سانتوس: شایسته قهرمانی هستیم

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در مصاحبه ای کوتاه با آس اسپانیا گفت: تیم من شایسته قهرمانی در یورو 2016 است. پرتغال تا این مرحله با قدرت پیش آمده و انتقادهایی که از تیم من می شود منصفانه نیست. متاسفم روزنامه های غیرپرتغالی بیش از رسانه های پرتغال از تیم من حمایت کرده و واقعیت را منتشر می کنند. به هر حال من و مردانم راه خود را طی می کنیم و به قهرمانی در یورو 2016 می اندیشیم. به مردانم افتخار می کنم و شک ندارم برای درخشش در فینال به نام حریف فکر نمی کنند. فرانسه توانست آلمان، قهرمان جهان را شکست دهد. اگرچه ما فقط به حریف خود احترام می گذاریم؛ اما فقط یک هدف خواهیم داشت و آن قهرمانی است. دوست ندارم در بازگشت به پرتغال به خاطر رسیدن به فینال از من تقدیر شود، ما فقط یک هدف داریم و آن هم قهرمانی است.