آرشیو دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۸۷
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

دعوت شبکه «من و تو» برای جاسوسی نظامی

یکی از شبکه های ضدانقلاب ماهواره ای متعلق به بهاییان موسوم به «من و تو»، سربازان و پرسنل نظامی کشور را دعوت به جاسوسی کرد.

در برنامه ای که اجرای آن را خانمی به نام «... جناب» برعهده دارد، وی از سربازان و سایر پرنسل نظامی کشور درخواست نمود تا اگر در پادگانها و یگان های خود هرگونه مشکلی می بینند با هر وسیله دست به کار شوند و آنرا برای ما ارسال کنند و یا از محل کار خود و مشکلاتشان عکس و فیلم بگیرند و آن را به آدرس این شبکه ارسال کنند، این در حالی است که عکاسی و فیلمبرداری از نماهای بیرونی و درونی پادگان های نظامی، براساس قوانین جاری کشور ممنوع اعلام شده است.

شبکه «من و تو» پنج سال پیش با هزینه سرمایه داران بهایی و کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در ساختمانی با زیربنای بزرگ از «برایتون» انگلیس اقدام به پخش برنامه کرد. گردانندگان این شبکه اعلام کرده بودند که شبکه «من و تو» صرفا به موسیقی و برنامه های سرگرم کننده می پردازد، اما پس از مدتی از بینندگان خود خواستند از کاستیهای شهر و محل کارشان و یا حوادث برایشان فیلم بگیرند و ارسال کنند و حالاهم آشکارا در پی اطلاعات نظامی کشور هستند، تا اثبات شود آنها که کیهان را متهم به توهم توطئه می کردند، ندانسته و یا دانسته آب به آسیاب دشمن می ریزند.