آرشیو دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۸۷
شهرستان ها
۷

برگزاری اردوهای یک روزه تابستانی برای 1~00 هزار بسیجی خوزستانی

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از اجرای طرح جوانه های صالحین در بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی،طلاب، دانشجویان و پایگاه های مقاومت بسیجیان خبر داد.

اهواز - خبرنگار کیهان:

حجت الاسلام علیرضا نیل آبکن گفت: در این طرح برنامه های عقیدتی، تربیتی، بصیرتی، ورزشی، تفریحی و اردویی (درون و برون استانی) در نظر گرفته شده است و برای پایگاه هایی که این طرح را اجرا می کنند نیز کمک هزینه هایی پرداخت می شود.

وی با اشاره به اعزام 15 تا 16 هزار نفر از محلات و جامعه زنان امسال به اردوهای خارج از استان اظهار داشت: در قشر بسیج دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان نیز حدود هشت هزار نفر اردوهای خارجی از استان شامل مشهد، همدان و کرمانشاه دارند.

نیل آبکن در ادامه خاطرنشان کرد: اردوهای یک روزه ای نیز در سطح شهرستان در طول تابستان برگزار می شود که بالغ بر 100 هزار نفر از بسیجیان در این اردوها شرکت می کنند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان درباره اقدامات انجام شده در راستای اجرای برنامه هایی برای اوقات فراغت صالحین (بسیجیان) بیان کرد: در خوزستان 21 استخر، 5 اردوگاه برای برگزاری اردوها، بیش از 25 سالن ورزشی، 18 زمین چمن در نظر گرفته شده به طوری که مجموعه سپاه برای اجرای طرح ها بسیج شده و به بسیجیان نقاط محروم نگاه ویژه ای شده است.

وی به برنامه های طرح ولایت دانشجویی و طرح یاوران دانش آموزی اشاره کرد و از اجرای طرح یاوران دانش آموزی خبر داد و افزود: طرح ولایت دانشجویی دارای یک سری دوره های عقیدتی، تربیتی، مهارتی و بصیرتی (ولایت، توحید و جریان شناسی) است که کلاس های این دوره ها به مدت 10 روز در مشهد مقدس برگزار می شود.