آرشیو سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۸۸
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

فیش جعل می کنند تا رسوایی فیش های نجومی را بپوشانند

رسوایی جدید جنجال سازان علیه مدیرمسئول کیهان با واکنش قابل تامل در میان مخاطبان رسانه ها مواجه شده است.

پس از جعل ناشیانه فیش حقوقی برای حسین شریعتمداری - که در جهت ایجاد حاشیه و مانع برای افشای برخی ویژه خواری ها صورت گرفت - کیهان پاسخ روشن و مبسوطی به این اقدام جاعلانه داد و رسانه های گاف دهنده مجبور به پس گرفتن ادعای خود شدند.

این موضوع دستمایه کامنت های مخاطبان حتی در برخی سایت های حامی دولت شده است چنان که در کامنت های سایت فرارو می خوانیم: این پاسدار عزیز را با تهمت نمی توان از میدان بدر کرد او برای ما عزیز بوده و هست و این وصله ها به او نمی چسبد.

- احسنت واقعیت این است که کسی که بخواهد روبه روی جریان اشرافی بایستد باید آماده هر تخریبی از جانب این جریان غوغاسالار باشد.

- حاج حسین بدجور پته بخوربخورای اینا رو بالای آب انداخته فکر کردن با تهمت های واهی و مسخره میتونن چهرشو مخدوش کنن. آقایون بنفش متالیک این دست و پایی که تو مرداب خود ساختتون دارین میزنین عنقریب غرق همیشگیتونو در پی داره. درود بر شریعتمداری با خدمتی که به بیت المال کرد.

- پروژه جنگ روانی کلید خورده است؛ انتشار فیش های جعلی متعدد و تکذیبیه های متعاقب آن برای زدودن حساسیت جامعه از ماجرای «فیش گیت».

-شریعتمداری درود بر اون شرفت. اگه تو این افشاگری به موقع رو نمی کردی اینا تا دقیقه نود هر چی پول مردمه تحت عنوان حقوق از ریشه درآورده بودن. جالب اونجاست قبل از برملاشدن فضاحت بی سابقه چنان قیافه های مظلومی می گرفتن که دل آدم کباب میشد.

- هر کس مقابل این قوم بنفش و سبز و... دست به افشاگری بزنه به کثیف ترین شکل از اون انتقام میگیرن. البته اینا نمیدونن که هر چقدر دست و پا بزنن بیشتر تو باتلاق فرو میرن. انشاءالله که دیگه آخرای عمرشونه.

- جالبه برای کسی که این پشت پرده ها را رو کرد حاشیه درست کردند!

کیهان، مچکریم که مردم رو بیدار کردی.

- از همان اول معلوم بود که یک سناریو برای مظلوم نمایی شریعتمداری طراحی کرده اند. تهیه فیش حقوق جعلی و انتشارش در شبکه های اجتماعی کار خودشون بود تا از این فضا مثلاکسب محبوبیت کنند]![