آرشیو چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۰۶
ورزش
۱۱

گوناگون

غیبت پرسپولیس درجام شهدا

تیم پرسپولیس به دلیل آنچه برنامه ریزی نامناسب جام شهدا خوانده است، ازحضور دراین رقابت ها انصراف داد.درجام شهدا قراربود تیمهای پرسپولیس، تراکتورسازی، ماشین سازی و پدیده شرکت کنند و این رقابتها از 26 تیرماه برگزارشود.

شمسایی، دایی فوتسال ایران

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درآستانه شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا از وحید شمسایی بازیکن و سرمربی تیم تاسیسات ایران به عنوان علی دایی فوتسال یاد کرد.

پینگ پنگ بازان معلول دراندونزی

تیم ملی تنیس روی میز معلولین با ترکیبی متشکل از 8 بازیکن به اندونزی سفر می کند تا در پروتور آزاد این کشور شرکت کند.این مسابقات ازروز29 تیربرگزار خواهد شد.

دشان تا جام جهانی می ماند

دیدیه دشان تا پایان رقابتهای جام جهانی 2018 همچنان سکان هدایت تیم ملی فرانسه را به عهده خواهد داشت. وی گفت: من در تیم فرانسه می مانم. این طوربرنامه ریزی شده است.

حمدی نژاد با نفت تمدید کرد

وحید حمدی نژاد که پس از پایان بازیهای تیم نفت درلیگ پانزدهم، قراردادش با این تیم تمام شده بود، دیروز و پس از توافق با سرپرست نفت، قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

تساوی پرگل شاگردان برانکو

پرسپولیس چهارمین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اوکراین را برابر تیم آرسنال برگزار کرد و این بازی در پایان با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت.قرمزپوشان درابتدای بازی، تیم برتر میدان بودند و توانستند سه گل پیامی توسط نوراللهی، عالیشاه وعلیپور به ثمر برسانند اما درادامه این بازیکنان آرسنال اوکراین بودند که در یک بازی هماهنگ و در همان نیمه نخست 3 گل خورده را جبران کردند. این مسابقه در نیمه دوم گلی دربر نداشت و در پایان دو تیم به تساوی پر گل رضایت دادند.

پرواز چارتر برای تیم ملی

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که مشکلی بابت اختصاص پرواز چارتر به تیم ملی فوتبال ایران وجود ندارد.مهدی تاج تاکید کرد: مشکلی بابت اختصاص پرواز چارتر به تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی ایتالیا و همچنین دیداربا چین درمقدماتی جام جهانی وجود ندارد.

لوزانو: والیبال نیاز به جوانگرایی ندارد

لوزانوگفت: جوانگرایی درتیم ملی والیبال ایران اضطراری نیست.سرمربی تیم والیبال افزود: الان وقت حمایت از والیبالیست هاست. مطمئن باشید بازیکنان زحمت خودشان را می کشند.