آرشیو شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۹۱
ورزشی - اخبار کشور
۹

علی لاریجانی: حل مسائل اقتصادی نیازمند روحیه جهادی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجربه 8 سال دفاع مقدس گفت: حل مسائل اقتصادی کشور نیازمند روحیه جهادی است.

قم- خبرنگار کیهان: علی لاریجانی در یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم که چهارشنبه شب برگزار شد افزود: بسیاری از کشورهای منطقه که مردم آن روحیه حماسی ندارند، نتوانستند در برابر مداخله و اشغالگری بیگانگان مقاومت کنند.

وی با تاکید بر اینکه حل مسائل اقتصادی اولویت نخست کشور است خاطرنشان کرد: این موضوع با کمک مردم و مسئولان باید به سرانجام برسد لذا داشتن روحیه جهادی در حل مسائل اقتصادی کشور نقش اساسی دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش زیادی از اقتصاد کشور دولتی است اظهار داشت: همین مسئله باعث بوجود آمدن فساد می شود و دولت باید با واگذار کردن مردم به اقتصاد و حمایت کردن از سرمایه گذاران، زمینه رشد و شکوفایی کشور را فراهم کند. رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز با تدابیر رهبری فضای کشور برای حرکت اقتصادی در حال مهیا شدن است که باید با همراهی دولت و مردم این حرکت روند سریعتری پیدا کند. وی همچنین بر تقویت بخش دفاعی و امنیتی کشور تاکید کرد و گفت: باید با توجه به آشفتگی بی سابقه در منطقه، حوزه دفاعی کشور تقویت یابد. رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اهمیت موضوع دفاعی و امنیتی، ایران در روند مذاکرات هسته ای و اجرای برجام، بر ایستادگی در حوزه دستاوردهای موشکی تاکید کرد. رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه امروز کشور از یک پشتوانه امنیتی و دفاعی خوبی برخوردار است و علاوه بر تامین امنیت داخلی توانسته در مقابل تروریست ها در خارج از مرزها بایستد.