آرشیو دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵، شماره ۳۸۱۵
استان ها
۱۸

کوتاه

راه اندازی شهربازی ارومیه در انتظار سرمایه گذار

دنیای اقتصاد، ارومیه، بهاره پورعلی: عضو شورای شهر ارومیه گفت: راه اندازی شهربازی ارومیه مستلزم جذب سرمایه گذار است. میرعلی محمدی گفت: سیاست گذاری های شورای شهر و شهرداری بر این اساس است که با جذب سرمایه گذار این شهربازی راه اندازی شود اما هنوز سرمایه گذاری اعلام آمادگی نکرده است.

محمدی با بیان اینکه راه اندازی شهربازی مدرن نیازمند حضور بخش خصوصی است، گفت: تاکنون چند شرکت تقاضای خود را برای همکاری به خدمات شهری شهرداری ارائه دادند ولی متاسفانه شرایط لازم برای شروع فعالیت به دست نیامده است.وی تصریح کرد: به رغم تمایل شهرداری ارومیه برای راه اندازی شهربازی شورای شهر مخالفت خود را اعلام کرد تا از طریق بخش خصوصی اقدامات لازم انجام شود.

جذب 30 هزار مشترک جدید گاز در گیلان

دنیای اقتصاد، رشت: تا هفته دولت در استان گیلان30 هزار مشترک جدید گاز جذب خواهد شد.جمشید ظهیری، مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اعلام این خبر از جذب 11 هزار و 720 مشترک در بهار امسال خبر داد.وی گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 27 درصد رشد داشته است. مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار کرد: از این تعداد مشترک جدید، 7652 مشترک در روستاها و در قالب 31 روستا جذب شده و بقیه 60درصد از مشترکان جذب شده در بهار، با اجرای طرح های بند «ق» از نعمت گاز برخوردار شده اند.ظهیری افزود: برای گازرسانی به 11 هزار و 720 مشترک در بهار امسال، بیش از 369 میلیارد ریال هزینه شده و تعداد کل مشترکان گاز در استان به مرز 900 هزار مشترک رسیده است.

برخورد قانونی شرکت گاز کرمانشاه با دستکاری کنتور و سرقت گاز

دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: مدیر روابط عمومی شرکت گاز کرمانشاه از برخورد قانونی این شرکت با موارد دستکاری کنتور و سرقت گاز خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کرمانشاه، امیر مرادی اظهار کرد: هرگونه دستکاری در کنتور و تجهیزات اندازه گیری گاز از سوی مصرف کنندگان به منظور کاهش میزان گازبها یا استفاده از گاز به هر نحو بدون طی مراحل اشتراک پذیری و نصب کنتور، دستبرد به اموال عمومی و سرقت محسوب می شود و شرکت گاز وظیفه ذاتی خود می داند به دلیل حفظ و حراست از اموال عمومی با این گونه موارد به صورت جدی و با طی روال قضایی برخورد کند.