آرشیو سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۹۴
ورزشی - اخبار کشور
۹
نکته ورزشی

فدراسیون دوومیدانی باز هم خبرساز شد

آقای وزیر؛ نتیجه پیگیری ویژه اعلام نمی شود؟!

بعد از ماجرای واردات ادوکلن و سروصدای پیرامون آن، این بار فدراسیون دوومیدانی به واسطه معرفی مسئول آموزش فدراسیون به عنوان یکی از مربیان مسافر المپیک، در کانون خبر قرار گرفت.

سرویس ورزشی- روز گذشته در خبرها آمده بود که نعیما خواجوی یکی از همراهان تیم ملی دوومیدانی در المپیک 2016 است. اعزام این فرد آن هم در مقام مسئول کمیته آموزش به ریو در شرایطی است که مربیان ورزشکارانی چون لیلارجبی، محمد ارزنده، کاوه موسوی، و پژمان قلعه نویی جایی در المپیک ندارند و باید از پای جعبه جادویی نظاره گر عملکرد شاگردان خود باشند.

با توجه به محدودیت حضور مربیان در المپیک قطعا نمی شد تمام مربیان در کنار ورزشکاران خود باشند ولی اقدام صحیح فدراسیون دوومیدانی آن بود که به جای خواجوی حداقل مربی کاوه موسوی و پژمان قلعه نویی که یک نفر است را به المپیک اعزام می کرد.

البته از این دست اقدامات عجیب در چندماه اخیر در فدراسیون دوومیدانی کم رخ نداده و مسلما در صورت عدم تغییر رویه آقای رئیس، بازهم شاهد اتفاقات عجیب تر خواهیم بود. دفعه قبل و سر ماجرای واردات ادوکلن ها محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان دستور پیگیری ویژه داد ولی پس از گذشت نزدیک به دو هفته کوچک ترین خبری از وزارت ورزش دال بر اینکه پیگیری ویژه این پرونده، مخابره نشده است! شواهد امر نشان می دهد که برخلاف گفته های وزیر ورزش ماجرای واردات ادوکلن به بوته فراموشی سپرده شده، امیدواریم حداقل این موضوع از سوی وزارت ورزش مورد بررسی قرار گیرد تا خدایی ناکرده حقی از ورزشکاران تضییع نشود.