آرشیو سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۱۱
ورزش
۱۱

گوناگون

استارت تیم ملی درایتالیا

تیم ملی ایران به منظورآماده سازی برای حضور پرقدرت در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روز 23 مرداد راهی ایتالیا خواهد شد.به همین منظوربرای 40 ملی پوش و همراه کادر فنی، پزشکی، مدیریتی و سرپرستی بلیت رفت و برگشت رزرو شده و کاروان تیم ملی ایران با این تعداد راهی ایتالیا خواهد شد.

صربستان فاتح لیگ جهانی

تیمهای ملی والیبال برزیل و صربستان دیدار نهایی رقابتهای لیگ جهانی را برگزار کردند که در پایان تیم صربستان برابر پرافتخارترین تیم این مسابقات به برد قاطعانه 3-1 دست یافت و قهرمان شد.

بسکتبال دانشجویان در ماکائو

تیم بسکتبال دانشجویان ایران به منظورشرکت دردومین دوره رقابت های قهرمانی دانشجویان آسیا تهران را به مصد ماکائو ترک کرد.دومین دوره رقابت های بسکتبال 3 نفره قهرمانی دانشجویان درکشور چین برگزار می شود.

لوزانو: هدف والیبال صعود است

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال کشورمان هدف نخست والیبال ایران درالمپیک را صعود از مرحله مقدماتی عنوان کرد. لوزانو گفت: درحال حاضر ملی پوشان از شرایط خوبی برخوردارند و تلاش می کنیم تا به شرایط ایده آل برسند.

نیماربرای طلابازی می کند

کاپیتان تیم فوتبال امید برزیل آماده است رهبری این تیم را برای تصاحب مدال طلای فوتبال در بازیهای المپیک به عهده بگیرد. نیمارگفت: برای برزیل که سرزمین فوتبال است، نگرفتن مدال طلادرالمپیک یک اتفاق نادرست و به خاطر مسئولیت رهبری تیم امید برزیل نگران نیستم.

شهباززاده در استقلال ماند

مهاجم تیم استقلال پس از توافق با سرپرست باشگاه توافق کرد تا فصل آینده هم پیراهن آبی برتن کند.سجاد شهباززاده دیروز پس از نشستی که با افشارزاده داشت به توافق رسید تا فصل آینده هم دراستقلال بماند.

منصوریان 3 ساله امضا کرد

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال دیروز با حضور در دفتر باشگاه و نشست با افشارزاده، قرارداد سه ساله خود با این تیم را به ثبت رساند.

10 میلیون پاداش برای المپیکی ها

مشاوروزیرورزش ازپرداخت پاداش یکصد میلیون ریالی به ورزشکاران المپیکی خبر داد.به گفته هاشمی قراراست هفته اول ماه آینده بودجه فدراسیونها خصوصا المپیکی ها پرداخت شود.