آرشیو سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۱۱
بین الملل
۹

بشار اسد: آینده سوریه در میدان نبرد رقم می خورد

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که اطمینان دارد عملیات ارتش و همپیمانان آن در میدان نبرد با تروریست های تکفیری بزرگترین تاثیر را در ترسیم آینده سوریه دارد.

به گزارش ایرنا، روزنامه لبنانی الاخبار نوشت که یک هیئت از«جبهه عربی پیشرو» به ریاست «نجاح واکیم» رئیس جنبش مردمی لبنان در دمشق با رئیس جمهوری سوریه ملاقات کرد.

جبهه عربی پیشرو شامل گروه های سیاسی عربی مانند جنبش مردمی و حزب المرابطون درلبنان، جبهه خلق در فلسطین، جریان مردمی در تونس و موریتانی و چندین شخصیت سیاسی از اردن و کشورهای مغرب عربی است.

اعضای هیئت با بیان اینکه«اطمینان دارند سوریه پیروز می شود»، تاکید کردند:اگر نبود مقاومت و پایداری ملت سوریه درمقابل جنگی که بر آن تحمیل شده است، تاکنون وضعیت منطقه به گونه ای دیگر بود.الاخبار به نقل از رئیس جمهوری سوریه نوشت:در نبرد کنونی در خاک سوریه نمی توان هیچ گونه سازش و کوتاهی کرد زیرا با گروه های مسلحی که طرف های خارجی آنها را مدیریت می کنند تنها با کمک ارتش می توان مقابله کرد.

بشار اسد تاکید کرد که نسبت به نتایج بزرگ در میدان نبرد در بیشتر مناطق سوریه خوشبین است.وی با قدردانی از فداکاری های ایران وحزب الله در نبرد با تروریسم تکفیری، گفت: اتاق عملیات ارتش سوریه و همپیمانان آن مانند روسیه ایران و حزب الله بدون توقف فعال است و موضع روسیه مهم و اساسی و به نفع سوریه است.