آرشیو سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۱۱
صفحه اول
۱

دکتر ناصرفخاری خبر داد: تقابل وزارت علوم با ترویج گفتمان انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه علمی کاربردی پذیرش دانشجو در رشته مروج سیاسی و هدایت گری سیاسی که هدف آن تربیت مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی است متوقف کرد.

ناصر فخاری در گفتگو با مهر گفت: ماموریت این دانشگاه ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، تبلیغ و ترویج گفتمان های مقام معظم رهبری و تربیت مبلغان گفتمان انقلاب اسلامی است اما اکنون از سوی مسئولان آموزش عالی کشور با پذیرش دانشجو در رشته مروج سیاسی و هدایت گری سیاسی این دانشگاه مخالفت شده است.وی افزود: در دیدار دانشگاهیان با مقام معظم رهبری بر موضوع تبیین انقلاب اسلامی در دانشگاه ها تاکید شد اما بعد از فرمایشات ایشان با پذیرش دانشجو در رشته مروج سیاسی و هدایت گری سیاسی مخالفت شد.

رئیس دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این دانشگاه تنها مرکزی است که به موضوع تبیین انقلاب اسلامی می پردازد بنابراین بدون رشته مروج سیاسی و هدایت گری سیاسی بی معنا است.

فخاری تاکید کرد: مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید دارند که باید رشته های این دانشگاه شغل محور باشد و این امر بهانه ای برای حذف رشته این دانشگاه شده استوی گفت: تربیت مبلغ انقلاب یک نیاز سیاسی، مهارتی و اجتماعی است و دفاع از نظام و تربیت مبلغ در این راستا خود یک مهارت مورد نیاز جامعه به شمار می رود.