آرشیو سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۶۴
ورزشی
۲۳

فوتبال جهان

پاسخ زلاتان به کانتونا: من اسطوره منچستر می شوم!

زلاتان ابراهیموویچ، فوق ستاره سوئدی و جدید و مشهور منچستریونایتد در پاسخ به اظهارات اخیر اریک کانتونا که گفته بود او نمی تواند جای وی را به عنوان پادشاه اولدترافورد بگیرد، گفت: کانتونا را تحسین می کنم اما من خواهان پادشاه شدن نیستم و می خواهم اسطوره جدید منچستر شوم! شایان ذکر است که کانتونای فرانسوی در سال های 1992 تا 97 در اولدترافورد حکومت کرد و حتی کاپیتان شیاطین سرخ هم شد.

دزد خانه مورینیو دستگیر شد

دزدی که قصد داشت به خانه قصرمانند و 25 میلیون پوندی ژوزه مورینیو در شهر منچستر انگلیس دستبرد بزند، پس از سر و صدای مستخدم خانه در طبقه پایین و اطلاع رسانی موضوع از سوی مورینیو به پلیس شهر، بازداشت شد. در تمامی دقایق منجر به برخورد پلیس با فرد سارق، «آقای خاص» که اخیرا سرمربی منچستریونایتد شده، در کنار همسرش و از پشت شیشه بر این واقعه نظارت می کرد. این سارق 25 ساله و رومانیایی بوده است.

10 کاندیدای عنوان فوتبالیست سال اروپا مشخص شدند

فهرست نامزدهای اولیه عنوان بازیکن برتر سال فوتبال اروپا که مشتمل بر 10 نام می شوند، دیروز اعلام شد. در این لیست که براساس آرای خبرنگاران 53 کشور این قاره تنظیم شده، مثل معمول رونالدو و مسی و همچنین گرت بیل، گریزمان، کروس، مولر، سوارس، په په، بوفون و نویر مشاهده می شوند. این فهرست بزودی به 3 نفر کاهش می یابد و اسم فرد فاتح در دهه اول شهریور اعلام می شود.