آرشیو چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۶۳۵
سیاست
۳

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

•پیشگیری از حادثه: در بزرگراه آهنگ، انتهای خیابان شهید جمال تاجیک (قوامی)، مقابل خیابان الله دادی، چهارراهی وجود دارد که به دلیل نبود علائم راهنمایی و رانندگی و سرعت گیر تاکنون شاهد حوادث ناگوار رانندگی زیادی بوده است. از مسئولان راهنمایی و رانندگی و شهرداری منطقه تقاضا داریم برای پیشگیری از حوادث بیشتر در این محل چاره ای اساسی بیندیشند.

افسانه از تهران

•تاریکی شبانه: کوچه حاج طالبی، منشعب از خیابان عارف شمالی، (منطقه 14)، شب ها نور کافی ندارد. از مسئولان شرکت برق منطقه ای مولوی تهران تقاضای رسیدگی داریم.

صبا قاصد از تهران

•فیش های حقوقی سردردآور! افشاگری فیش های حقوقی سردردآور موجب غافلگیری عده ای از حقوق بگیران آن چنانی شد. گرچه خشم و انزجار مردم به دلیل این افشاگری از برخی روسا ایجاد شد، اما باید این موضوع را به فال نیک گرفت به دلیل اینکه بعضی ها رسوا شدند.

علی اکبر فرقانی

•چرا بالای شهر؟ چرا بسیاری از روزنامه ها مانند مطب متخصصان در بالای شهر قرار دارند؟ با اینکه اجاره محل کار در پایین شهر ارزان تر است!

سعید صباحی

•مشکلات خیابان قیام: خیابان قیام مدت هاست مسدود است و این موضوع برای ساکنان و رهگذران مشکلات فراوانی ایجاد کرده است. تا چه زمانی قرار است این محل با این وضع اسف بار ادامه داشته باشد؟

•سرقت و تک چرخ! ساکنان بزرگراه امام علی(ع)، از رئیس کلانتری 110 شهدا تقاضا دارند برای پیشگیری از سرقت لوازم خودرو و بازکردن قفل انبار مغازه ها در بزرگراه امام علی(ع)، مقابل زمین بایر و کوچه های مهرابپور و باطری سازی و تعویض روغنی اقدامات لازم را انجام دهند؛ همچنین ضرورت دارد به مزاحمت های عده ای از موتورسواران که در پارک ابیانه و خیابان الله دادی تک چرخ می زنند و برای مردم مشکلات فراوانی ایجاد می کنند، رسیدگی شود و محل های مربوطه را برای خانواده ها امن کنند.

رضا علوی