آرشیو چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۶۳۵
ورزش
۱۸

حضور سرخ پوشان پایتخت در کوثر

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی، مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در نشستی صمیمی با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد که موضوع تامین مالی باشگاه ها فرایندی فراتر از روند کنونی است. او با اشاره به فعالیت باشگاه های خارجی افزود: باشگاه های خارجی دارای فعالیت های اقتصادی و کانال های پخش مستقیم بازی های رادیویی و تلویزیونی هستند و کاملاخصوصی اداره می شوند. نایب رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر گفت: «شبکه های خصوصی تلویزیونی درآمد سرشاری از محل تبلیغات نصیب باشگاه ها می کنند. متاسفانه در ایران به دلیل ممنوعیت های قانونی باشگاه ها اجازه داشتن کانال مستقیم را ندارند و از این درآمد سرشار محروم اند.

فعالیت اقتصادی رنگ نمی شناسد؛ کمااینکه شما عزیزان فصل قبل در باشگاه های مختلفی بوده اید و بنا بر دلایل شخصی و سایر انگیزه ها جابه جا و تیم محبوب خود را انتخاب می کنید».

او درباره مدل حمایتی موسسه اعتباری کوثر از باشگاه های پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی توضیح داد: هدف از تعامل پنج جانبه میان باشگاه ها، موسسه اعتباری کوثر و سامانه 3090، تعریف مدل برد –برد است که هم چرخه تیم ها و هم چرخه اقتصادی موسسه کوثر بچرخد.

مشتریان با دریافت هوادارکارت کوثر، علاوه بر دریافت تمامی خدمات شتابی از خدمات و تخفیف های فروشگاه های زنجیره ای، رستوران های زنجیره ای، خدمات ICT (همراه اول و جیرینگ) و بیمه ای طرف قرارداد با موسسه اعتباری کوثر بهره مند می شوند. براساس این گزارش، در ادامه جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره و سیدجلال حسینی، کاپیتان سرخ پوشان به ارائه تاریخچه و برنامه های سال جاری باشگاه اشاره کردند. در ادامه کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس با امضای تابلوی آماده شده نام خود را به یادگار در این موسسه ثبت کردند. براساس این گزارش؛ پس از این دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس با حضور در شعبه مرکزی موسسه به افتتاح حساب و دریافت هوادارکارت کوثر اقدام کردند.