آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۶۶
ورزشی
۲۳

فوتبال جهان

پوگبا، گران ترین فوتبالیست تاریخ می شود

در آستانه انتقال بسیار محتمل و قریب الوقوع پل پوگبای فرانسوی از یوونتوس به منچستریونایتد، رسانه های اروپا گزارش دادند که بهای این انتقال به 120 میلیون یورو می رسد و در این صورت، وی بالاتر از گرت بیل 100 میلیون یورویی و کریس رونالدوی 88 میلیون یورویی تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال می شود.

استقبال وزیر ورزش روسیه از آغاز تحقیقات «IOC»

ویتالی موتکو، وزیر ورزش روسیه که از قدرت سیاسی زیادی برخوردار است، دیروز با استقبال از آغاز دور جدید تحقیقات کمیته بین المللی المپیک (IOC) پیرامون رواج دوپینگ در جامعه ورزش روسیه گفت ملی پوشان روسیه آماده اند در هر زمانی که به آنها تکلیف شود، در تست های جدید دوپینگ شرکت و احراز بی گناهی کنند. 24 ساعت پیش تر آژانس جهانی ضد دوپینگ (وادا) از IOC خواسته بود تمامی ورزشکاران روسی را به سبب رواج دوپینگ در بین شان از المپیک 2016 اخراج کند.

یک انتخاب بسیار عجیب برای تیم ملی ایتالیا

«جام پی یرو ونتورا» که به شکلی بسیار غیرمنتظره و عجیب به سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایتالیا منصوب و در این سمت جانشین آنتونیو کونته مستعفی شد، گفت ضمن ادامه دادن به اهداف فنی کونته، جوانگرایی را در دستور کارش قرار خواهد داد. وی که 68 سال سن دارد، افزود: می دانم که خالی بودن رزومه من از سابقه فتح جام ها و عناوین و مربیگری ام در تیم های غیر مشهور باعث افزایش انتقادها از انتصاب من شده اما من در تیم های تحت مربیگری ام جوانان زیادی را پرورش داده ام و در تیم ملی ایتالیا نیز به هر بازیکن جوان و شایسته ای شانس خواهم داد.