آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۹۶
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کلاهبرداری به بهانه شبکه معارف و جوان در اردبیل

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: کلاهبردارانی که در قالب برنامه شبکه معارف و جوان از مردم برای سفر به عتبات عالیات اخاذی می کردند، دستگیر شدند.

موسوی عالی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش های مردمی عده ای کلاهبردار که در قالب برنامه شبکه معارف و جوان به هموطنانمان در اردبیل زنگ زده و آنها را برنده سفر عتبات عالیات معرفی می کردند تا از آنها پولی را اخاذی کنند، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این کلاهبرداران افرادی را که شناسایی می کردند برای واریز مبلغ مورد نظر به پای دستگاه های خودپرداز می کشاندند و با دریافت شماره کارت و برخی دیگر از اطلاعات از حساب آنها برداشت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در این زمینه پلیس آگاهی اردبیل با مراقبت هایی که انجام داد، چهار نفر از کلاهبرداران را دستگیر کرد.عالی زاده افزود: مردم استان اردبیل به دلیل شوق حضور در عتبات عالیات به سادگی در دام این کلاهبرداران گرفتار آمدند. وی افزود: به هیچ وجه مردم به چنین تلفن ها و تماس هایی که به شکل تقلبی برقرار می شود، توجه نکنند و شماره رمز دوم کارت بانکی خود را به همراه شماره حساب و شماره کارت در اختیار دیگران قرار ندهند.