آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۱۳
ورزش
۱۱

گوناگون

شهباززاده از استقلال جدا شد

سجاد شهباززاده، پس ازکش وقوس های فراوان سرانجام با مدیرعامل استقلال برای جدایی ازاین تیم به توافق رسید وازاین تیم جدا شد.ازتیم های لیگ برتری ترکیه به عنوان مقصد بعدی شهباززاده نام برده می شود.

ذوب آهن فاتح سوپرجام شد

دیدارسوپرجام رقابت های فوتبال ایران بین استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر و ذوب آهن قهرمان جام حذفی در اصفهان برگزارشد که در پایان ذوب آهن با برتری 4 بر 2 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

پیروزی والیبال نشسته درهلند

تیم ملی والیبال نشسته دردومین دیدار تدارکاتی خود مقابل هلند، به پیروزی دست یافت. ملی پوشان ایران دراین دیدار تدارکاتی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. با این پیروزی پرونده دیدارهای تدارکاتی والیبال نشسته تا بازی های پارالمپیک بسته شد.

قهرمانی پیشکسوتان مازندران

رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور، یادواره مرحوم استاد سیدجواد رفوگر، درسالن شهدای هفتم تیرتهران برگزار شد ودرپایان تیم مازندران به مقام قهرمانی رسید.

غفور: والیبال به صعود می اندیشد

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: همه والیبالیست ها به دنبال این هستند که بهترین نمایش را درالمپیک داشته باشیم.امیرغفوراظهار کرد: امیدوارم تا قبل ازالمپیک من وبقیه بازیکنان به مرزآمادگی ایده آل برسیم و هرروز بهتراز قبل شویم وهدف اول ما صعود ازگروه مان است و بعد ازصعود باید به بازی های بعد فکر کنیم.

صادقی به تیم ملوان پیوست

ایمان صادقی که سابقه حضور درپرسپولیس را دارد با عقد قراردادی به تیم ملوان پیوست. صادقی درگذشته نیز دروازه بان ملوان بود که یک نیم فصل به پرسپولیس رفت.

والیبالیست ها زودترپرواز می کنند

امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه شرایط ایده آلی مهیا شده است گفت: ملی پوشان ایران روز پنجم مرداد تهران را به مقصد برزیل ترک می کنند.

استارت کاپیتان تیم سپاهان

بالاخره اتفاقی که هواداران سپاهان درانتظارش بودند افتاد و محرم نویدکیا یک بار دیگر با پیراهن سپاهان و بازوبند کاپیتانی برای تیم محبوبش پا به توپ شد.