آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۵
ورزش - جهان
۱۱

تیموریان: حال تیم ملی خوب نیست؛ اما تلاشمان را می کنیم

می خواهم خاطرات خوبم را در تبریز تکرار کنم

آندرانیک تیموریان و تجربه فصلی متفاوت در ماشین سازی. هرچند او سابقه حضور در تراکتورسازی را هم دارد، اما بدون شک وضعیت ماشین سازان با تراکتورسازان متفاوت خواهد بود. شاید همان زمان که آندو ماشین سازی را انتخاب کرد خیلی ها نسبت به تصمیمی که او گرفت، متعجب شدند. با این حال تیموریان است و اخلاق خاصی که دارد. او در این مورد می گوید: فوتبال ما اسم حرفه ای رویش است و در این دنیای حرفه ای بازیکنان هم باید حرفه ای تصمیم بگیرند. من در آذربایجان فوتبال بازی کرده ام و خاطرات خوبی هم داشته ام. الان هم خوشحالم به ماشین سازی پیوسته ام و در تبریز فوتبال بازی می کنم. می خواهم دوباره خاطرات خوبم را در این شهر تکرار کنم.

او درباره شرایط ماشین سازی هم می گوید: اتفاق خوبی که افتاده این است پس از 20 سال تبریز سه نماینده در سطح اول فوتبال ایران دارد. ماشین سازی هم شرایط خوبی دارد و می خواهیم تمام تلاش مان را بکنیم تا به عنوان یکی از نماینده های تبریز از حیثیت فوتبال این شهر دفاع کنیم. فکر می کنم هر تیمی اندازه خودش شخصیت دارد و همه تیم ها قطعا برای بهترین رده تلاش خواهند کرد.

از آندو درباره انتخاب تیم ماشین سازی سوال کردیم. سوالی که تیموریان در جوابش گفت: همان طور که گفتم فوتبال حرفه ای است. من کاملاراضی هستم و به نظرم انتخاب خوبی کردم.امیدوارم شرایط امسال شرایط خوبی باشد و بتوانیم بهترین عملکرد را در لیگ برتر داشته باشیم.

نظر شما درباره تیم ملی و بازی های مقدماتی جام جهانی چیست؟ کاپیتان فوتبال ایران در این مورد هم گفت: کار کمی سخت شده است. شرایط خوب نیست و در چند وقت اخیر اردوی تدارکاتی نداشته ایم. بازی دوستانه خوب نداشته ایم و باید یکراست برویم با تیم هایی بازی کنیم که تا دندان مسلح هستند. خب نمی شود! زنگ خطر برای تیم ملی ما خیلی وقت است به صدا در آمده و گوش کسی هم بدهکار نیست. با این حال ما به عنوان سربازان ایران تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. می خواهیم به جام جهانی برویم. من فکر می کنم خیلی از جوان های ایران توانایی دارند تا در تیم های خوب اروپایی بازی کنند