آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۵
ورزش - جهان
۱۱

کامیابی نیا: توقع دارم به خواسته هایم توجه کنند

کمال کامیابی نیا دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا مشکلش را با آنها حل کند. او دو جلسه در تمرین این تیم حاضر نشد و تازه همه متوجه شدند، بین او و باشگاه مشکلی پیش آمده است ولی پشت پرده این مشکلات چیست؟ آیا کامیابی نیا از چیزی دلخور است؟

ماجرا از فصل گذشته شروع شد. کامیابی نیا با روی باز پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفت و به عضویت این تیم درآمد. او کوچک ترین مانعی برای بستن قرارداد نتراشید. به همین دلیل باشگاه هم در پرداخت به این بازیکن، چنین مساله ای را در نظر گرفت. در طول فصل باشگاه معمولابین 20 تا 30 میلیون تومان به حساب کمال واریز می کرد، اما در مقابل به حساب بعضی بازیکنان پول های گنده تری می رفت. این مساله با دلخوری شدید کامیابی نیا روبه رو شد و به نزدیکانش گفت: به من چرا پولی را نمی دهند که به دیگران می دهند؟ آخر با این پول ها من چه کاری می توانم انجام دهم؟

وقتی فصل تمام شد، کمال مشکل تازه ای پیدا کرد. باشگاه نتوانست با او تسویه حساب کند و هنوز 30 درصد از پول سال گذشته اش را طلب دارد. دلخوری کمال اینجا بود که تشدید شد. با این همه او در تمرینات آماده سازی تیم شرکت کرد. کمال در پیغامی که به مسئولان پرسپولیس داد، گفت: با من تسویه حساب کنید تا قراردادم را تمدید کنم. باشگاه از کمال خواست تا دو سال دیگر قراردادش را تمدید کند ولی حالاشرط او همین است. کمال در این باره به نزدیکانش گفته بود: سال گذشته پول یک سری ها را دادند ولی پول مرا ندادند. امسال هم در شروع کار همین بوده. حتی وقتی گفتند تمدید کن، حرفی نزدم. من همیشه در تمرینات بودم و بیشتر دقایق بازی در فصل قبل را داشتم. توقع من این است که به خواسته هایم توجه کنند. من هم دوست دارم تمدید کنم ولی اول باید تسویه سال قبل را به من بدهند