آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۵
ورزشی
۹

رمزگشایی از عکس دردسرساز مورینیو

تصویر به ظاهر بدون دردسری که همسر مورینیو از همسرش در دفتر کارش منتشر کرد، فوتبال دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و یکی از سوژه های اصلی رسانه های اروپایی شد.

در حالی که کاروان منچستر یونایتد آماده سفر برای حضور در چین بود، همه درباره این عکس صحبت می کردند. پیش از سفر، ماتیلده، همسر مورینیو تصویر آقای خاص را در دفتر کارش در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که به ظاهر تصویری بی دردسر می آمد. اما رسانه های بریتانیایی از این تصویر به بهترین شکل ممکن بهره برداری کردند. در کنار تصویر مورینیو، تخته هایی قرار داشت که روی آن نام بازیکنان منچستر یونایتد نقش بسته بود و میان این نام ها، پل پوگبا هافبک تیم ملی فرانسه و همین طور خوان ماتا دیده می شد. ماتا زمانی که مورینیو در چلسی حضور داشت به دلیل آنچه بی اعتمادی مورینیو به این بازیکن خوانده شد، چلسی را بر خلاف خواست خود ترک کرد و همه گمان می کردند در یونایتد هم سرنوشتی مانند چلسی در انتظار ماتاست.

پوگبا گران ترین فوتبالیست جهان می شود؟

ستاره فرانسوی بیانکونری در صورت انتقال به من یونایتد رکورد گران ترین بازیکن جهان را از آن خود می کند.

انتقال پل پوگبا به منچستریونایتد این روزها تیتر اول رسانه های جهان است. در جدیدترین خبرها به نظر می رسد اولین جلسه رسمی دو باشگاه به نتیجه نرسیده و یوونتوس پیشنهاد وحشتناک صد میلیون یورویی من یو را رد کرده اما رسانه ها خبرهای متفاوتی از این جلسه ارائه کردند. برخی رسانه ها از توافق کامل وکیل پوگبا با مسئولان منچستر یونایتد خبر دادند. یووه که یونایتد را برای جذب پوگبا مصمم می بیند، پیشنهاد نجومی 120 میلیون یورویی را مطرح کرده است. رکورد گران ترین بازیکن دنیا در اختیار بیل بود که با صد میلیون یورو راهی رئال شد.