وقتی فیلمنامه می میرد
بیش از دو دهه است که بسیاری از کارشناسان در سینما و تلویزیون بزرگ ترین نقطه ضعف تولید را فیلمنامه می دانند و همواره تاکید دارند متن، اساسی ترین نیاز تولیدات نمایشی در ایران است.نگارنده هم با توجه به حضور بیش از یک دهه در شوراهای بررسی فیلمنامه معتقد است در این سال ها تعداد فیلمنامه های خوب به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد و این اتفاق غم انگیزدلایل زیادی دارد.
نخستین دلیل بدون شک به ارگان های فرهنگی باز می گردد که در این سال ها به غیر از چند اتفاق مقطعی هیچ حرکت سازمان یافته و بلند مدتی در آن ها طراحی نشده است. این سازمان ها به محض تعویض مدیریت، یک شورا با اعضای جدید تشکیل می دهند و با
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.