آرشیو یکشنبه ۳ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۷
ورزش ایران
۱۰

سیچلو: صربستان را بردیم، پس قدرتمندیم

خوان سیچلو، همان مربی آرژانتینی والیبال است که وقتی ولاسکو سرمربی ایران شد، او را همراه خود به ایران آورد. مغز متفکر داده های آماری با تحلیل درستی از اتفاقات حین مسابقه. سیچلو در گفت وگویی از علاقه اش به ایران، تیم ملی والیبال و از علاقه مندی خود برای حضور در ایران بعد از المپیک ریو خبر داد.

سیچلو اول از تیم ایران گفت: وضعیت تیم ملی والیبال ایران در تمرینات خوب است و بازیکنان به مرز آمادگی برای حضور در ریو نزدیک می شوند. خوشحالیم با تیمی آماده، به مهم ترین رویداد ورزشی جهان گام می گذاریم.

سیچلو در پاسخ این پرسش که آیا تمایل دارد پس از المپیک هم در ایران بماند، گفت: کار کردن با تیم ملی والیبال ایران و بازیکنان خوب و مستعدش، همراه رائول لوزانو افتخار بزرگی برای من است. بدون شک دوست دارم پس از حضور در ریو که امیدوارم با موفقیت برای والیبال ایران همراه شود، در کادر فنی بمانم و در ایران کار کنم.

مربی تیم ملی درباره رقبای ایران در المپیک گفت: غیر از ایران، 11 تیم از بهترین های دنیا در این رقابت بزرگ حضور دارند. وقتی صربستان، قهرمان لیگ جهانی، جواز حضور در این رقابت ها را کسب نمی کند، بخوبی می توان به سطح بالای مسابقات ریو پی برد. ما هم تیمی هستیم که در لیگ جهانی، صربستان را شکست دادیم. پس تیم قدرتمندی به حساب می آییم و برای کسب بهترین نتایج راهی ریو می شویم.