آرشیو سه‌شنبه ۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۹
ورزش
۹

نه یووه به پیشنهاد 120 میلیونی

سایت خبرنگار مشهور شبکه اسکای اسپورت خبر داد: یووه آخرین پیشنهاد نجومی شیاطین سرخ را هم رد کرد! همه اهالی فوتبال در دنیا منتظر هستند تا طی سه روز آینده پل پوگبا را در منچستریونایتد ببینند؛ اما در خبری غافلگیرکننده، سایت خبرنگار مشهور اسکای اسپورت از رد پیشنهاد 120 میلیونی من یونایتد از سوی بانوی پیر خبر داد.

سایت جیانلوکا دی مارزیو، خبرنگار مشهور شبکه اسکای اسپورت خبر داد: آخرین پیشنهاد سران باشگاه منچستریونایتد برای جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی بیانکونری از سوی مسئولان باشگاه یووه رد شد. منچستری ها پیشنهاد 110 میلیون بعلاوه 10 میلیون پاداش را ارائه دادند ولی از سوی تورینی ها رد شد!

جانشین پوگبا از چلسی می آید؟

طبق گزارش های منتشر شده، اگر انتقال پوگبا به منچستریونایتد حتمی شود، هافبک چلسی جانشین پوگبا در یوونتوس خواهد شد. رسانه های انگلیسی نوشتند قهرمان ایتالیا بخشی از پولی را که از راه فروش هافبک فرانسوی خود به دست می آورد، صرف خرید نمانیا ماتیچ، هافبک صربستانی چلسی می کند. گزارش ها حاکی است که یوونتوس با این بازیکن به طور مرتب در ارتباط است تا در زمان مناسب او را به تورین بیاورد. ماتیچ که بین سال های 2001 تا 2009 در چلسی عضویت داشت، سال 2014 مجددا از بنفیکا به آبی پوشان لندنی پیوست. این هافبک 27 ساله که در فصل اخیر 42 بازی برای چلسی در رقابت های مختلف انجام داده، هنوز مشخص نیست جایی در برنامه های این فصل آنتونیو کونته، سرمربی جدید چلسی دارد یا خیر.