آرشیو سه‌شنبه ۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۹
ورزش - جهان
۱۱

پرسپولیس: کنعانی زادگان و رضاییان مجانی نیستند!

هیات مدیره از حقوق باشگاه کوتاه نمی آید

نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دیروز در شرایطی برگزار شد که در این نشست بر پیگیری حق و حقوق باشگاه بر موضوع جدایی محمدحسین کنعانی زادگان و رامین رضاییان تاکید شد.

با این حال در نشست هیات مدیره پرسپولیس یکی از سوژه های مورد توجه شرایط کنعانی زادگان و رضاییان بود. روابط عمومی باشگاه درخصوص آخرین وضعیت محمدحسین کنعانی زادگان گفت: یک نامه به علی کاظمی، رئیس سازمان لیگ ارسال کردیم که کنعانی زادگان با پرسپولیس قرارداد دارد. در این باره جهانیان از طرف باشگاه استقلال با علی اکبر طاهری جلسه ای برگزار کرد و قرار بود طبق توافق 400 میلیون تومان پول برای دریافت رضایت نامه از سوی استقلال پرداخت شود که این اتفاق تا الان رخ نداده و واحد حقوقی باشگاه نیز پیگیر این موضوع است. اما مبلغی از سوی استقلال پرداخت نشد تا این موضوع منتفی شود.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده رامین رضاییان تصریح کرد: ماجرای رضاییان هم مانند موضوع کنعانی است، اما به نوعی دیگر. او طبق قراردادی که داشت بازیکن ما بود و این موضوع نیز تائید شده است که پولش را کاملاگرفته و از جریمه ای که شده نیز مطلع بوده است. موضوع مجهولی در این میان وجود ندارد و پیگیر حق باشگاه پرسپولیس هستیم. در این میان باید توافقاتی انجام شود. حق باشگاه پرسپولیس باید داده شود، زیرا رضاییان بازیکن ما بود.