آرشیو یکشنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۷۳
ورزشی
۲۳

چهره ها

ادامه اختلاف دژاگه و العربی

رفتارهای اخیر باشگاه العربی قطر در قبال ستاره ایرانی اش یعنی اشکان دژاگه از دیروز عجیب تر شد زیرا در عین آوردن نام او به عنوان یکی از افراد فهرست مازاد، اشکان را همراه با خود به اردوی تدارکاتی جدیدش در خاک آلمان برد. از قرارداد دژاگه با العربی هنوز یک سال مانده اما این باشگاه سه هفته پیش حتی نام جانشین وی را نیز رسما اعلام کرد و با این اوصاف معلوم نیست چرا وی را در هیات 30 نفره خود طی روز گذشته به خاک آلمان برد. می گویند غرامت خواهی دژاگه از العربی به خاطر قطع همکاری فیمابین سران العربی را از اجرای خواسته شان باز داشته است.

کی روش: نکونام باز هم به درد ما می خورد

کارلوس کی روش تاکید کرد از پیوستن احتمالی جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران استقبال می کند. سرمربی پرتغالی این تیم که طی ایام زمامداری 5 سال و 5 ماهه اش در اردوی ملی همواره روابط مطلوبی با نکونام داشته، پس از بازنشستگی اخیر هافبک سابق اوساسونا از تجدید همکاری با وی در اردوی ملی تحت عنوان یکی از اعضای کادر فنی نیز استقبال کرده است. وی دیروز گفت: اسباب افتخار ما است که جواد به جمع نفرات کادر فنی اضافه شود زیرا او یک حرفه ای تمام عیار است. نکونام دورانی تاریخی در تیم ملی داشت و به یک مهره مثال زدنی برای فوتبال ایران تبدیل شد. وی افزود: باور دارم که جواد در دوره جدید همکاری اش با ما نیز مثمرثمر خواهد بود و به این سبب امیدوارم مذاکرات با وی هر چه سریع تر ثمر بدهد.

گوچی «مدل» لباس باشگاهش شد

رضا قوچان نژاد، مهاجم چپ پای تیم ملی فوتبال ایران که پس از پایان دادن به حضور کم ثمرش در لیگ قطر و باشگاه چارلتون انگلیس، عضو هیرن فین هلند شده است، دیروز در مراسم رونمایی از لباس های فصل جدید این باشگاه به عنوان یکی از مدل های این البسه مورد استفاده قرار گرفت و هیرن فین عکس هایی از وی و چند بازیکن دیگر این تیم را که پیراهن های جدید را به تن داشتند، روی سایت اینترنتی خود قرار داد. گوچی که سابقه بازی در لیگ هلند را دارد، لباس هایی را به تن کرد که ترکیبی از رنگ های آبی، قرمز و سفید است. دیگر لباس باشگاه نیز به رنگ «تمام آبی» است.