آرشیو سه‌شنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۰۵
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

آفتاب یزد: دولت به انتصابات خویشاوندی رسیدگی کند

روزنامه آفتاب یزد از دولت و رئیس جمهور خواست علاوه بر فیش های حقوقی نجومی، به انتصابات خویشاوندی و تسهیلات ویژه برای افراد خاص در دولت نیز رسیدگی کند.

این روزنامه با انتقاد از توجیه گری برخی مقامات دولتی درباره فیش های نجومی نوشت: دیگر اما و اگر ندارد، حداقل از درون دولت و از زبان و قلم یاران دولت معنی ندارد. شایسته بود و هست که به جای این حاشیه سازی ها و حاشیه نویسی ها در اجرای دستور ریاست جمهور تسریع شود...

آیا به راستی نگاهی به کارنامه عملکرد همین دسته از مدیران به اصطلاح ویژه و دارای حقوق های بالاکرده ایم؟ چرا فکر می کنیم بعضی از حضرات از مادر مدیر زاده شده اند؟ آخر برای کدام کارنامه موفق و مشعشعی حقوق و پاداش چندین میلیونی لازم است؟ این دسته از مدیران نورچشمی و ویژه کدام گل را بر سر ملت زده اند؟

به راستی کدام کارنامه مستحق دریافت حقوق، مزایا و پاداش بالاآن هم بعضا تا سه میلیون تومان در روز است؟ چرا عده ای بر استمرار این بی عدالتی اصرار می ورزند؟ آیا همین حقوق های نجومی و به تبع آن ارتقای سطح زندگی مسئولان و گسترش اشرافی گری منجر به جدایی هر چه بیشتر از بدنه جامعه و رویگردانی و قطع امید مردم از آنها نخواهد شد؟

نویسنده می افزاید: این روزها که زمزمه افشاگری انتصابات خویشاوندی و واگذاری تسهیلات ویژه به افراد خاص به گوش می رسد چه زیباست که دولت محترم قبل از دیگران راسا به این موضوعات ورود نموده و در سالم سازی و ارتقای سلامت مجموعه خود پیشقدم شود که البته مورد رضایتمندی هرچه بیشتر مردم شده و ان شاءالله رضای خداوند سبحان را نیز در پی خواهد داشت. ضمن اینکه دیگر نیازی به عذرخواهی نیز نخواهد بود.

یادآور می شود بنابر گزارش مستند و رسمی سازمان بازرسی، انتصاب مدیر عامل متخلف و برکنار شده بانک رفاه با فشار و اعمال نفوذ حسین فریدون برادر دستیار ارشد رئیس جمهور صورت گرفته بود.