آرشیو سه‌شنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۰۵
صفحه آخر
۱۲

هاآرتص: در جنگ 51 روزه غزه روزی 10 کودک فلسطینی می کشتیم

یک روزنامه صهیونیستی به نقل از مرکز حقوق بشر اسرائیل اعتراف کرده که رژیم صهیونیستی در جنگ 51 روزه غزه روزی 10 کودک فلسطینی را می کشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از «گدعون لیوی» نویسنده اسرائیلی نوشته: «براساس آمارهای رسمی منتشر شده از سوی مرکز که تحت عنوان مرکز اطلاعات حقوق بشر اسرائیل» موسوم به «بتسیلم» فعالیت می کند، ارتش صهیونیستی در جریان جنگ 51 روزه غزه (تابستان سال 2014) حدود 546 کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است یعنی روزی 10 کودک! این نویسنده اسرائیلی در ادامه اظهار داشته که اکثریت این کودکان در بمباران های هوایی یا در اثر حملات توپخانه ای ارتش صهیونیستی کشته شدند و خلبان های صهیونیست و نظامیان این رژیم، کودکان را در حال بازی در سواحل یا در داخل منازل و خیابان یا حتی در هنگام خواب هدف حملات موشکی خود قرار می دادند. روزنامه هاآرتص در ادامه این را هم نوشته که «حدود 90 هزار فلسطینی ساکن غزه همچنان بی سرپناه هستند و از دو سال پیش در منازل تخریب شده و حلبی آبادها زندگی می کنند اما نیازی به ادامه تشریح جزئیات این فاجعه نیست چرا که در اسرائیل گوش کسی به این حرف ها بدهکار نیست.»

شهادت یک نوجوان دیگر فلسطینی

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته یک جوان دیگر فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

منابع خبری صهیونیستی مدعی شدند که این جوان در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری قصد داشت با سلاح سرد به نظامیان حمله کند که هدف قرار گرفت.

اشغالگران صهیونیست روز گذشته به منطقه دورا در جنوب الخلیل هم یورش برده و 14 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.