آرشیو سه‌شنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۸۷۲۲
ورزش
۱۱

گوناگون

قهرمانی بسکتبال ایران درآسیا

تیم بسکتبال جوانان ایران که با صعود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صاحب سهمیه جهانی شده بود در این مرحله ژاپن را شکست داد و برای سومین بار به عنوان قهرمانی قاره کهن دست پیدا کرد.

کاپیتان،گران ترین بازیکن لیگ

در حالی نام کاپیتان تیم ملی به لیست تیم ماشین سازی اضافه شد که با اعلام سازمان لیگ، وی گران ترین بازیکن لیگ ایران لقب گرفت و قرارداد تیموریان یک میلیارد و پانصد میلیون تومان ثبت شد.

امیدواری به پولاد مردان المپیکی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش از اردوی تیم ملی وزنه برداری بازدید کرد. سجادی پس ازاین بازدید اظهار داشت: همه اعضای تیم با سلامت کامل و با قدرت تمام به تمرینات ادامه می دهند. امیدوارم آنها حاصل تمام تمرینات سخت خود را درالمپیک ریو با کسب مدال خوش رنگ بگیرند.

والیبال در برزیل مغلوب شد

تیم ملی والیبال ایران که برای شرکت در بازی های المپیک ریو در برزیل به سر می برد در دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود با نتیجه 3 بر صفر مغلوب برزیل، میزبان المپیک شد.

درخشش لژیونرهای کبدی

تیم پاتنا پیراتس هندوستان با سه ملی پوش ایرانی خود موفق شد تیم جیپور پینک را با نتیجه 37 بر 29 شکست دهد تا قهرمان چهارمین فصل کبدی هند شود.

زانه درتیم آبی های آسمانی

ستاره جوان و ملی پوش آلمانی تیم شالکه با منچسترسیتی به توافق رسید و عضو جدید آبی های آسمانی شد.زانه ازمدت ها قبل مورد توجه گواردیولا، سرمربی جدید منچسترسیتی بود.

استقرار والیبالیست ها در دهکده

تیم ملی والیبال که به عنوان نخستین تیم کاروان ایران به محل برگزاری بازی های المپیک سفر کرده بود، دیروز در دهکده این بازیها مستقر شد.

تیم ایران دربازیهای المپیک با تیمهای لهستان، روسیه، آرژانتین، کوبا و مصر درگروه دوم قراردارد.

دروازه بان اوکراینی درپرسپولیس

پانادیچ مربی پرسپولیس به جذب دروازه بان اوکراینی واکنش نشان داد و گفت: این دروازه بان برای تست دادن به تهران آمده است. ابتدا باید عملکرد فنی او را ببینم و سپس در رابطه با جذبش نظربدهم.