آرشیو چهارشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۷۶
ورزشی
۲۳

چهره ها

احتمال بازگشت کریمی به سپاهان

منوچهر نیکفر رئیس هیات مدیره سپاهان گفت اگر دیناموزاگرب مبلغ 300 هزار دلاری رضایتنامه علی کریمی را پرداخت نکند، این هافبک تهاجمی جوان به این تیم اصفهانی بازخواهدگشت. وی افزود: این قراری است که بین ما گذاشته شده است.هدف مان دردسرسازی برای کریمی نیست اما اصول توافق فیمابین باید رعایت شود. کریمی بزرگ شده سپاهان است و این باشگاه خانه اوست و ما برای اجرای تعهدات از سوی طرف مقابل بیش از موعد مقرر صبر نخواهیم کرد.

ناظم الشریعه:در تایلند آماده می شویم

محمد ناظم الشریعه که همچنان از مراحل و مراتب آماده سازی تیم ملی فوتسال برای شرکت در جام جهانی امسال در کلمبیا ناراضی است، دیروز گفت شرکت در تورنمنت چهارجانبه تایلند در اواخر ماه جاری بخشی از کمبودهای تدارکاتی تیم ملی را رفع خواهد کرد. سرمربی تیم ملی افزود: ما روزهای 16 و 17 مرداد تمریناتی گروهی خواهیم داشت و پس از برگزاری دورتازه ای از لیگ برتر از نو جمع می شویم تا برای سفر به تایلند آماده شویم. نتایج ما در آنجا مهم نیست و با اهمیت ترین مساله رسیدن به آمادگی و هماهنگی مطلوب برای جام جهانی 2016 است.

نامجو مطلق: به استقلال قدری مهلت بدهید

مجید نامجو مطلق گفت شرایط استقلال خوب نیست اما به این تیم برای بهتر شدن باید قدری مهلت داد. پیشکسوت آبی های پایتخت افزود: استقلال در هفته دوم لیگ برتر به رغم شکست در برابر همنام خوزستانی اش بهتر از هفته اول بازی کرد و همین مساله نیز موید این نکته است که اگر وقت بیشتری به آنها داده شود ضعف های خود را برطرف خواهند کرد. وی با تاکید بر این که مشکل و کاستی اصلی استقلال در خط دفاعی آن است، افزود: تا اینجای کار کنعانی زادگان بهتر از عمران زاده ای ظاهر نشده که عذرش را در پایان فصل پیش خواستند. با این حال من این مساله را به حساب کم تجربه بودن کنعانی زادگان می گذارم و احتمالا در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر خواهد شد.

نریمان جهان:ماشین سازی متحد و یکدل است

سامان نریمان جهان مهاجم این فصل ماشین سازی که پیشینه بازی در دو تیم دیگر شهر تبریز را هم در فصول اخیر دارد، گفت: رسول خطیبی سرمربی جوان ماشین سازی اتحاد و یکدلی را به محسنات این تیم افزوده است. وی اضافه کرد: درست است که بازی دوشنبه ما با گسترش فولاد گلی دربرنداشت اما زیبا و تهاجمی بود و تماشاگران لذت بردند.