آرشیو شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۰۷
فوتبال ایران
۱۱

شرط پرسپولیسی ها که رامین رضاییان را شوکه کرد

باید 3 ساله ببندی!

رامین رضاییان، مدافع راست تیم ملی به ترکیه برگشت تا قرارداد خود را با باشگاه ریزه اسپور فسخ کند. البته این رفتار او در تناقض با حرف هایی بود که اخیرا به زبان آورد. وقتی باشگاه ریزه اسپور تهدید به شکایت کرد، رضاییان در مصاحبه ای گفت قراردادش را با باشگاه ترکیه ای فسخ کرده است و آنها نمی توانند به فیفا شکایت کنند. اگر این طور بود، چرا رامین رضاییان باید دوباره برای فسخ قرارداد به ترکیه برود؟ این حرف را خود او به زبان آورده است. رامین روز پنجشنبه عازم این کشور شد تا به قول خودش بتواند قراردادش را با باشگاه ریزه اسپور فسخ کند. او ادعا کرد حتی حاضر است از جیبش برای فسخ قرارداد پول بدهد و به ایران برگردد.

رامین در حالی قراردادش را فسخ می کند که هنوز تکلیفش با پرسپولیس روشن نشده است. او علاقه زیادی دارد که به این تیم برگردد ولی پرسپولیس هنوز برای او جای خالی ندارد و از سوی دیگر، برای بازگرداندن این بازیکن شرایطی تعیین کرده است. مهم ترین شرط قرمزها این است که رامین قرارداد سه ساله با آنها امضا کند. باشگاه در تلاش است تا در شرایطی که رضاییان علاقه مند است برگردد، با او چنین قراردادی امضا کند.

رضاییان اما در مذاکرات اولیه، پیشنهاد پرسپولیس را برای تمدید سه ساله قرارداد رد کرده است. در این جلسه، قرمزها به این بازیکن گفتند باید این موضوع را در نظر داشته باشد که یک سال دیگر هم با این باشگاه قرارداد دارد ولی رضاییان تاکید کرد فسخ قرارداد را در اختیار دارد و در صورت توافق باید قرارداد جدیدی امضا کنند.

فعلادو طرف به بن بست رسیده اند. قرار شد رامین به ترکیه برود و برگردد و سپس با طاهری، مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت وگو داشته باشد. دور اول مذاکرات با ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه صورت گرفت که خوب پیش نرفت و رضاییان امیدوار است بتواند با طاهری توافق کند.