آرشیو شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۰۷
حوادث
۱۹

قاتل فراری را شناسایی کنید

درخواست پلیس از مردم

پلیس برای دستگیری مردی که در جریان سرقت از ساختمان نیمه کاره مرتکب قتل شده بود، از مردم درخواست کمک کرد.

به گزارش جام جم، عصر دهم اسفند سال گذشته ماموران در جریان سرقت منجر به قتل در خیابان ابوذر تهران قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل و تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی 76 ساله به نام حبیب الله خسروی هنگام درگیری با سرنشین یک دستگاه خودروی پراید که به یک ساختمان نیمه کاره دستبرد زده بود، به قتل رسیده است.

شاهدان در اظهاراتی مشابه گفتند که مقتول با مشاهده صحنه سرقت یک دستگاه «فرزسنگ» توسط فردی ناشناس از داخل یک ساختمان نیمه ساز، سارق را تعقیب کرد، اما او پس از سرقت، سوار یک دستگاه خودروی پراید شد.

در این زمان مقتول از پنجره سمت شاگرد راننده آویزان شد. سارق برای رهایی از دست پیرمرد با حرکات مارپیچ و تصادف با چند خودرو باعث جراحات شدید پیرمرد و مرگ او شد.

با شناسایی خودروی پراید، کارآگاهان به محل سکونت صاحب خودرو در منطقه خانی آباد مراجعه و در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند خودروی پراید دو روز قبل، سرقت شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی دوربین های مداربسته محل سرقت خودرو و نیز با اطلاعات به دست آمده از شاهدان صحنه جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر مردی حدود 40 ساله با شلوار جین آبی و پیراهن مشکی شدند که پس از سرقت پراید، اقدام به سرقت منجر به جنایت از ساختمان نیمه کاره کرده است.

با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی و برای شناسایی و دستگیری متهم، عکس بدون پوشش قاتل به خواست قاضی محمدمهدی مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران در روزنامه چاپ می شود.

افرادی که از هویت متهم یا مخفیگاه او اطلاعی دارند، می تواننداز طریق شماره تماس 51055429 اطلاعات را در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.