آرشیو دوشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۰۹
رسانه
۵

فصل دوم «بچه های مردم» بزودی روی آنتن شبکه یک

«بچه های مردم»، عنوان ویژه برنامه نوجوان ایرانی است که در فضایی متفاوت بزودی به آنتن شبکه یک باز می گردد.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، بچه های مردم با ساختاری متفاوت در فضایی جدید با سبک و سیاقی دیگر در اجرا پخش خواهد شد. تهیه کننده و کارگردان هنری این برنامه تلویزیونی تصریح کرد: راه اندازی هر برنامه ای نیازمند حمایت مدیران از زوایای مختلف است و پیرو تاکید ویژه مقام معظم رهبری درخصوص ساخت برنامه ویژه نوجوانان و پرداختن به دغدغه ها و مسائل مبتلابه این گروه سنی، از اوایل امسال برآن شدیم تا با تشکیل اتاق فکری در قدم اول برای محتوا وسپس در فرم به جنس جدیدی از برنامه سازی برای نوجوانان کشورمان برسیم.

مجتبی احمدی افزود: پیرو جلسات متعدد با مدیران محترم شبکه یک سیما، مقدمات ساختار و نحوه پخش برنامه به صورت یک روز در میان به تصویب رسید. قرار است با چیدمان مقدمات برنامه و تغییراتی که در دکور خواهیم داشت، ان شاءالله بزودی در خدمت نوجوانان و البته در همین راستا خانواده های ایرانی در کنار فرزندانشان باشیم.

وی تصریح کرد: بر آن هستیم در فصل جدید با نوجوان امروز و دغدغه های جدیدش همراه باشیم و این به آن معناست که به دور از هرگونه بزرگ نمایی و ایده آل گرایی، به دنبال نمایشی واقعی هستیم از آنچه روزگار نوجوان امروز را تحت شعاع قرار داده است. سعی ما هدایت صحیح با ارائه راهکار مناسب در استفاده مفید از زمان و امکانات موجود برای جوانان و نوجوانان است.

احمدی همچنین اظهار کرد: تلاش می کنیم به روز باشیم تا از نوجوان امروزی جا نمانیم. اوقات فراغت موضوع اول برنامه ماست. اخلاق مداری، منش رفتاری، استفاده خوب و به جا از زمان، امیدواری،آینده نگری، خستگی ناپذیری در رسیدن به هدف و... نگاه ویژه ما در فصل جدید برنامه بچه های مردم است.

این تهیه کننده شبکه یک تاکید کرد: چند سالی هست که من و گروه برنامه سازم با این گروه سنی همراه بودیم، تقریبا به یک آشنایی نسبی با هم رسیده ایم و خوب می دانیم صداقت و رفاقت، راه نزدیک شدن و همراه شدن به این گروه سنی خاص و حساس است.

احمدی در پایان از جوانان و نوجوانان خواست با توجه به تغییرات برنامه در فصل دو، چند برنامه ای با ما همراه باشند تا کم کم برنامه شکل بگیرد.