آرشیو دوشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۰۹
ورزشی
۹

انریکه: روزمان نبود!

دکتر محمدرضا مقدم

سرمربی بارسلونا اعتقاد دارد شکست 4 بر صفر تیمش مقابل لیورپول در روز پراشتباه آبی واناری پوشان رقم خورده است. بارسا شنبه شب در دیداری دوستانه در چارچوب جام قهرمانان بین المللی در ورزشگاه ومبلی شهر لندن با نتیجه 4 بر صفر مقابل لیورپول تن به شکست داد.

لوییز انریکه که تیمش هفته آینده در دیدار سوپرجام اسپانیا باید به مصاف سویا، قهرمان جام حذفی برود، از تعداد اشتباهاتی که شاگردانش در این بازی مرتکب شدند، ابراز نگرانی کرد: قطعا روز بدمان بود. چند اشتباه مرتکب شدیم. پس از دریافت گل اول موقعیت هایی برای گشودن دروازه لیورپول داشتیم، اما به جای استفاده از آنها اجازه دادیم حریف به دو گل دیگر برسد. به هر حال بازی های پیش فصل این طور هستند و باید این نتیجه را بپذیریم. وی افزود: شکست در هر بازی به تیم لطمه می زند؛ اما بارسا تیمی نیست که چنین شکستی را تجربه نکرده باشد.

مصدومیت میلنر و استوریج

تیم فوتبال لیورپول در شب درخشان خود که در ومبلی با نتیجه 4 بر صفر بارسلونا را شکست داد، از نظر بازیکن ضرر کرد. در شب خیره کننده لیورپول، دنیل استوریج و جیمز میلنر جزو بازیکنان مصدوم یورگن کلوپ شدند. این دو نفر حین بازی گرفتار آسیب دیدگی شدند و نگرانی هایی را به وجود آوردند. کلوپ در این باره گفت: همه چیز خیلی هم خوب نبود. مصدوم های ما باید تحت معاینات دقیق تر قرارمی گرفتند تا وضعیت شان را بهتر بتوانیم ارزیابی کنیم. البته از بابت نتیجه راضی و خوشحال هستم. اگر بازی را واگذار می کردیم، مسلما شرایط متفاوتی را مجبور بودیم تجربه کنیم.

راکیتیچ: این یک بازی تدارکاتی بود

هافبک کروات آبی اناری ها معتقد است بارسلونا برای رسیدن به سطح بالای بازی خود نیاز به بازگشت تمامی بازیکنان اصلی اش به ترکیب دارد. ایوان راکیتیچ در پی شکست 4 بر صفر شنبه شب بارسلونا مقابل لیورپول در دیداری دوستانه در جام قهرمانان بین المللی در ورزشگاه ومبلی لندن گفت: در این بازی مشخص شد ما نیاز داریم بازیکنان دیگرمان هم به ترکیب اضافه شوند تا به سطح بازی که لیورپول در حال حاضر ارائه می کند، برسیم. این تنها یک بازی دوستانه در پیش فصل بود نه یک بازی رسمی. البته که شکست خوردن هیچ وقت خوب نیست. باید سخت کار کنیم تا به بهترین سطح بازی مان برسیم، چون سوپرجام اسپانیا را در پیش داریم.