آرشیو دوشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۰۹
ورزش
۱۸

اخبار فوتبال

نمایندگان لالیگا، امروز در تهران

فرناندو سانز به همراه یک نماینده از سازمان لیگ اسپانیا برای انجام امور مقدماتی دیدار ستارگان لالیگا و تیم منتخب جواد نکونام امروز به تهران می آیند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هنرمندان ایران، فرناندو سانز مدافع سابق رئال مادرید و مالاگا و یک نماینده از سوی سازمان لیگ فوتبال اسپانیا بامداد امروز وارد تهران شدند. نمایندگان لیگ اسپانیا قرار است از ورزشگاه آزادی محل برگزاری دیدار و همچنین محل اسکان ستارگان لالیگا بازدید کنند. آنها همچنین قرار است در یک کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند که هنوز زمان این کنفرانس مشخص نشده است. نمایندگان سازمان لیگ اسپانیا پس از شرکت در یک برنامه تلویزیونی، فرداشب تهران را به مقصد اسپانیا ترک می کنند. دیدار ستارگان سابق لالیگا و تیم منتخب جواد نکونام طبق برنامه ریزی انجام شده، روز پنجشنبه 4 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

درگیری در تمرین پانیونیوس

باشگاه مطرح المپیاکوس یونان پس از کنار گذاشتن ویکتور سانچز اسپانیایی خواهان به خدمت گرفتن مارینوس اوزونیدس، سرمربی 47 ساله تیم همشهری اش، پانیونیوس شده است. در این میان 30 نفر از هواداران متعصب تیم پانیونیوس پس از اطلاع از مذاکره پنهانی سرمربی انصاری فرد و شجاعی با باشگاه المپیاکوس، پس از پایان تمرین این تیم بشدت با مارینوس اوزونیدیس درگیری لفظی پیدا کردند. هواداران پانیونیوس با توجه به مسائل پیش آمده خواستار ترک فوری این تیم توسط اوزونیدیس شدند و اعلام کردند برای آنها دیگر مهم نیست که این مربی به المپیاکوس برود یا نه. البته سرمربی موفق تیم پانیونیوس به هواداران خشمگین این تیم گفت تصمیمی برای ترک پانیونیوس ندارد و به قراردادش متعهد خواهد بود.

جدایی سرمربی آزمون از روستوف

باشگاه روستوف رسما اعلام کرد که قربان بردیف سرمربی ترکمنستانی اش از این تیم خداحافظی کرد. بردیف بعد از جدایی از روستوف گفت: واقعیت این است که تصمیم جدایی از روستوف را پیش از ورود به لیگ قهرمانان اروپا گرفته بودم و به باشگاه نیز اعلام کرده بودم. البته هنوز با باشگاه اسپارتاک مسکو یا هیچ باشگاه دیگری قرارداد امضا نکرده ام.

پیش از این رسانه های روسیه عنوان کرده بودند که بردیف با مسئولان باشگاه اسپارتاک مسکو ملاقات کرده و با آنها به توافق دوساله رسیده است. اکنون باید منتظر ماند که بردیف چه تصمیمی می گیرد. زیرا پیش از این مطرح شده بود که سردار آزمون به همراه بردیف به اسپارتاک می رود.