آرشیو سه‌شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۶۵۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•بازنشسته هستم با مدرک لیسانس و پست مدیریت؛ 12 درصد افزایش حقوق داشتم، تازه حقوقم با سرایدار یکی شده است. این بود یکسان سازی آقای نوبخت؟! کرایه خانه ام 800 هزار تومان است؛ حالابه این، پو ل آب، برق و گاز و مخارج دو فرزند دانشجو را هم اضافه کنید. چطور باید زندگی خود را بگذرانم؟

•سد معبر در میدان امام حسین(ع): میدان امام حسین(ع)، خیابان شهید مرتجایی، به محل سدمعبرکنندگان تبدیل شده و مردم برای خرید از مغازه ها با مشکلات فراوانی مواجه هستند. از مسئولان رفع سد معبر شهرداری تقاضای رسیدگی داریم.

المیرا سلامت

•گلایه رانندگان تاکسی: عده ای از رانندگان تاکسی از اینکه مدتی است حق بیمه سرانه آنان به وسیله مسئولان سازمان تاکسی رانی از آنان دریافت می شود اما به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نشده، شکایت دارند. واریزنشدن به موقع حق بیمه موجب می شود مشکلات فراوانی برای رانندگان و خانواده هایشان هنگام بیماری به وجود آید. همچنین برای بازنشستگی هم مجبورند مشکلاتی که این سازمان به وجود آورده، تحمل کنند. از مسئولان مربوط تقاضای رسیدگی به تخلف ایجادشده را دارند. محمد از تهران

•قطع یارانه: یارانه ام را مدت هاست قطع کرده اند، برای رسیدگی به این موضوع به وزارت کار خیابان آزادی مراجعه و فرم مربوط را تکمیل کردم اما با گذشت مدت طولانی یارانه ام به حسابم واریز نشد. با اینکه کارگرم و مشکلات مالی دارم از ستاد هدفمندی یارانه ها تقاضای رسیدگی دارم.