آرشیو سه‌شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۱۱
صفحه آخر
۱۲

ژنرال السیسی خطاب به مردم مصر: یا برشما حکومت می کنیم یا شما را می کشیم!

رئیس جمهور مصر در جریان سخنرانی که به مناسبت سالگرد ملی شدن کانال سوئز برگزار شده بود چند بار خطاب به ملت مصر گفت: «یا بر شما حکومت می کنیم یا شما را می کشیم.»!

به گزارش خبرگزاری فارس،«عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر که در مراسم 60 سالگی ملی شدن کانال سوئز سخنرانی می کرد در طول این سخنرانی بارها خطاب به مردم مصر گفت یا بر آنها حکومت می کند یا آنها را می کشد!

«السیسی» طبق معمول گذشته از روی متن از پیش نوشته شده سخنرانی نمی کرد و دائما نیز دچار اشتباهات کلامی می شد. گاهی اوقات هم اصلاگفتارش مفهوم نبود. رئیس جمهور مصر در ابتدای سخنرانی خود گفت: «اولین باری که با شما صحبت کردم، اولین چیزی که به شما گفتم، آن را برای خودم و شما یاد آوری می کنم، گفتم، یا بر شما حکومت می کنیم و یا شما را می کشیم. این همان دو جمله ای است که دو سال پیش به مصری ها گفتم و با این کار می خواستم داستان را برای شما خلاصه کنم، داستان مصر و مردمش.»

با روی کارآمدن ژنرال السیسی در مصر رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده، وی یک گنج استراتژیک برای اسرائیل است و خدماتی که به صهیونیست ها کرده به مراتب بیشتر از خدمات حسنی مبارک است.