آرشیو سه‌شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۸۱
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

جدایی نوید محمدزاده از «دکلره»

نوید محمدزاده از 22 مردادماه به دلیل حضور در یک طرح دیگر از گروه نمایشی «دکلره» جدا می شود و مهدی کوشکی جایگزین او می شود.

HD شدن شبکه 3 سیما

با گذشت چند روز از آغاز بازی های المپیک سرانجام از صبح روز دوشنبه 18 مردادماه کیفیت پخش شبکه سوم سیما به فرمت HD ارتقا یافت و بینندگان شهرهای تهران و مشهد می توانند شبکه سوم سیما را با دو فرمت HD و SD تماشا کنند.

معرفی نامزدهای پانزدهمین مسابقه سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر

هیات داوران پانزدهمین مسابقه سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، مقارن با 17 مرداد، سالروز تاسیس این انجمن، اسامی نامزدهای این دوره از مسابقه را در گرایش های مختلف مطبوعاتی معرفی کردند.

آلبوم جدید همایون شجریان در راه انتشار

آلبوم متفاوت همایون شجریان بزودی منتشر می شود. کاوه کاتب یکی از مدیران اجرایی آلبوم جدید همایون شجریان به آهنگسازی فردین خلعتبری گفت: تمامی کارهای فنی مربوط به آلبوم انجام گرفته و کار هم اکنون در مرحله صدور مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که بعد از دریافت مجوز از سوی انتشارات «آوای باربد» در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار خواهد گرفت.

جشن «رافت کریمانه» در آسایشگاه سالمندان

فرهنگسرای امید به مناسبت دهه کرامت و ایجاد شادی و نشاط در بین سالمندان جشن «رافت کریمانه» را روز 19 مردادماه در آسایشگاه سالمندان مهرگل برگزار می کند. در این برنامه علاوه بر اجرای نمایش شاد و طنز «من، تو، ما، شما» دکلمه خوانی، استندآپ کمدی، موسیقی کمدی، قصه گویی و مسابقه طنز نیز اجرا می شود.