آرشیو سه‌شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۶۵۱
ورزش
۱۹

خبر

مهسا جاور فینالیست نشد

قایقران رویینگی ایران از صعود به مرحله یک چهارم نهایی المپیک بازماند. به گزارش ایسنا، مهسا جاور در مرحله شانس مجدد رقابت های قایقرانی رویینگ المپیک به مصاف چهار قایقران دیگر رفت و در نهایت سوم شد. او با زمان 8:6،57 از خط پایان گذشت و با اختلاف کم نسبت به قایقران ترینیدا دو توباگو نتوانست به مرحله یک چهارم برسد. در این مرحله او با قایقرانانی از ترینیدادوتوباگو، الجزایر، پرو و باهاماس رقابت کرد. جاور در مرحله مقدماتی با زمان 8:39.28 در گروه خود چهارم شد. او برای حضور در فینال E وC رقابت ها، امروز ساعت 19 به رقابت با حریفان می پردازد. غلام رضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی، پس از بازماندن مهسا جاور از صعود به مرحله بعد مسابقه های رویینگ المپیک گفت: «اشتباه جاور در هزار متر اول بود، چراکه او در آخر توانست خودش را برساند، ولی در استارت دیر شروع کرد. به نظر من او می توانست صعود کند و اشتباه تاکتیکی خودش باعث شد که عقب بیفتد».

آسیب دیدگی مغزی دوچرخه سوار هلندی

یک دوچرخه سوار هلندی در جریان برگزاری رقابت های جاده، دچار آسیب مغزی شد. به گزارش ایسنا، آنا فان ولوتن، دوچرخه سوار جاده هلند که یکشنبه تصادف شدیدی کرده بود، در بیمارستان به سر می برد و دچار آسیب دیدگی مغزی و سه شکستگی در ناحیه کمر شده است.

جدایی مانچینی از اینتر

در پی گمانه زنی های به وجودآمده درباره فسخ قرارداد روبرتو مانچینی با باشگاه اینتر، سایت رسمی نرآتزوری سرانجام فسخ قرارداد این مربی را به صورت رسمی اعلام کرد. در گزارش های رسانه های ایتالیایی آمده که سران باشگاه اینتر در فصل جابه جایی تابستانی، نتوانستند انتظارات سرمربی تیم را برآورده کنند و به همین دلیل مانچینی ترجیح داد قرارداد خود را فسخ کند. به نوشته اسکای اسپورت، فرانک دی بوئر، سرمربی آژاکس، جدی ترین گزینه برای جایگزینی مانچینی باتجربه است.